מומחים קבעו: הטיפים המוזרים שיעניקו לכם שינה מושלמת

רוצים לקום בריאים יותר, צעירים יותר ומושכים יותר? תוכלו לעשות זאת בעזרת ארבע פעולות פשוטות - שיעניקו לכם שנת לילה בריאה. רק תצטרכו לכוון שעון ולשכוח מהסמרטפון

  • שינה
אסור לפספס
ShutterStock

ככל שאנחנו מתבגרים, כך אנחנו ישנים פחות. אם בשנות ה-20 החלטנו לנצל את הזמן הפנוי כדי לרבוץ במיטה, ככל שהתבגרנו הבנו שאין לנו ברירה אלא לנתב את הזמן למקומות אחרים. אך אם עד היום חשבתם שהשינה חשובה, חכו שתשמעו על המחקר הבא.

על פי ד"ר גיא מדוס, מומחה אמריקאי לשינה, הגוף שלנו זקוק לשמונה שעות שינה בכל לילה כדי לחדש את תאי העור וכדי לחוש רעננים יותר במהלך היום. "תאי עור חדשים גדלים ומחליפים את הישנים, מה שמסביר מדוע כשאנחנו לא ישנים רואים זאת על פנינו", הוא הסביר. על פי מחקר שנערך באוניברסיטת שטוקהולם, חוסר שינה אף גורם לנו להיראות פחות מושכים.

עוד באותו נושא

מתקשים לקום מהמיטה בבוקר? תכירו את המיטה שתעיף אתכם בכוח

לכתבה המלאה
גם אתם יכולים לישון כמו שצריך (צילום: ShutterStock)

עוד בנושא

הגנב הגרוע בעולם? התכוון לשדוד משרד אבל נרדם בו עד הבוקר
מחקר חדש: יותר מדי שינה יכולה לגרום לכם להתעוור

אם גם אתם רוצים לשפר את השינה שלכם, קבלו ארבע המלצות של הד"ר, שאולי לא יאריכו אותה, אך בהחלט ישפרו אותה בצורה ניכרת.

והנה ההסברים

1. כוונו שעון מעורר - ללילה (ברגע שהשעון מצלצל התחילו להתכונן לשינה, וכך תעשו לעצמכם שגרת שינה קבועה).

2. שנו על הגב (שינה על הצד מפעילה לחץ על פנינו).

3. תנו לעיניים ולמוח שלכם לנוח לפני השינה (עדיף שלא להשתמש בסמארטפון, בטאבלט ואפילו לא סתם לצפות בטלוויזיה).

4. סדרו את חדר השינה (בלגן בחדר השינה עלול להגביר את מד הלחץ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/הלתנאי שימוש
    לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

    התרעות פיקוד העורף

      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully