וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היתושים לא עוזבים אתכם? 7 דרכים להיעקץ פחות

10.5.2017 / 6:45

בגלל שזה אחד המטרדים הכי מבאסים של הקיץ, התפתחו הרבה שמועות על הימנעות מעקיצות של יתושים. כדי לעשות סדר במיתוסים ובעובדות ולעזור לכם להימנע מעקיצות, ריכזנו את כל הדרכים המוכחות להבריח את המעופפים המעיקים

יתוש. ShutterStock
בקיץ הזה הם לא הולכים לקחת מכם את השינה/ShutterStock

כשאנחנו מספרים על כל הדברים הנפלאים שאפשר למצוא במדינה שלנו, אנחנו כנראה לא כוללים את היתושים ואת העקיצות שלהם בעשירייה הפותחת. העקיצות הן מטרד שהופך את הקיץ הישראלי למאתגר במיוחד, וגורמות לנו לתהות אם העולם היה מזיל דמעה אם הזוחלים המעופפים האלו היו בסכנת הכחדה. אז קודם כל, למקרה שלא ידעתם, יכול להיות שאתם מפנים את השנאה למקום הלא נכון – אלו היתושות שעוקצות אתכם, ומשתמשות בדם לייצור הביצים, בעוד היתושים הזכרים ניזונים מצוף.

עוד בנושא:
למה האלרגיות כבר לא מגיעות רק באביב?
הנה סיבה אחת ממש טובה להפסיק להתקלח במים רותחים
לילה לא שקט: האם מחסור בשינה גורם למחלות?

אז איך אפשר להימנע מהעקיצות האימתניות שלא נותנות לכם מנוחה? לפני שנשיב על השאלה החשובה הזאת, בואו נתמקד במה לא לעשות. רבים מאמינים כי הנורות שמחשמלות את היתושות למוות עושות כאן שירות טוב, אך מומחים אומרים כי יעילותן מוטלת בספק. גם אכילת שום, בננה או כל מאכל אחר לא תמנע מכם להיעקץ, כמו גם נרות ריחניים או אפליקציות לטלפון שמבטיחות להבריח יתושים באמצעות קול בתדר גבוה במיוחד. אז מה כן אפשר לעשות? הנה 7 שיטות שיעזרו לכם להעביר קיץ נטול עקיצות – או לפחות לצמצם אותן משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully