וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה גוף של מי שעברה חמש לידות בשש שנים - או שהיא משקרת לכולם?

12.4.2017 / 9:44

סימון גייטלי בת ה-35 לא נראית כמו מישהי שילדה חמישה ילדים בתקופה קצרה, אלא יותר כמו דוגמנית על. יש גולשים שלא מאמינים לה מכנים אותה שקרנית, אך היא טוענת: "אני כמו כל אמא נורמלית"

צילום מסך

סימון גייטלי היא מאמנת כושר אישית בת 35 מהלפליקס, קנדה, שילדה חמישה ילדים בשש שנים. אמנם מדובר בכמות די גדולה בפרק זמן קצר יחסית, אך עדיין לא מדובר במשהו יוצא דופן למדי. אלא שבעקבות גזרתה החטובה אותה היא מציגה לעשרות אלפי העוקבים שלה באינסטגרם, ספגה גייטלי מתקפת שיימינג ברשת, כשגולשים רבים טענו כי מדובר בשקרנית, שכן לא יכול להיות שאשה תיראה כל כך טוב אחרי כמות כזו של לידות בפרק זמן קצר כל כך.

הגולשים טענו שלא יתכן שגוף שעבר חמש הריונות בשש שנים יהיה כה חטוב ולכן הטילו ספק בעובדה שהיא הייתה בכלל בהריון (אם כי לא בעובדה שמדובר בילדים שלה).

עוד אמהות שקשה להאמין שקיימות

עוד באותו נושא

אף אחד לא מצליח לזהות מי מהבנות היא בעצם האמא

לכתבה המלאה

היא מיהרה להגיב ואמרה ש"הייתה לי רק שנה אחת בין שתי הריונות ואפילו אז הצלחתי לחזור לבטן המקורית שלי בתוך 3-4 חודשים לאחר הלידה". היא סיפרה שהסוד שלה זה לא יום מפרך בחדר הכושר, אלא אימונים בבית. "לא היה לי זמן להזיע בחדרי כושר, אז התאמנתי רק בבית ורק כשהיה לי זמן ואנרגיות".

כיצד היא עושה את זה? לדבריה היא "מתחילה את היום בשש בבוקר בהליכה כשאני דוחפת את העגלה של התינוק בזמן שהוא ישן ואז אני עוברת לריצה - אחרי שהיו לתינוק את הבדיקות בגיל חודש והכל נמצא תקין. במהלך היום אני נוהגת לערוך אימונים בבית".

ככה נראה אימון שלה

ומה עם נשים אחרות? יש לה מסר עבורן - "נשים לא צריכות להיות בלחץ לחזור לגזרה דקיקה מיד לאחר הלידה", היא אמרה, "הן צריכות לקחת את הזמן. אני כמו כל אמא נורמלית, עובדת ומנסה לשרוד. אני מגדלת את ילדיי בעצמי מבלי לקבל עזרה מאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully