וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטיול יצאנו: איך להכין תיק לתינוק ליציאה מהבית?

7.4.2017 / 7:17

לצאת מהבית עם תינוק זו לא משימה כל כך מסובכת, כשנערכים אליה בצורה נכונה. כך תארזו תיק שיכיל את כל מה שנחוץ לכם, ויאפשר לכם לענות על כל צרכי התינוק גם מחוץ לבית

ShutterStock

לפני שאתם יוצאים מהבית עם התינוק שלכם, כדאי לוודא שיש איתכם את כל מה שתצטרכו. איך עושים את זה? נתחיל מהתיק עצמו – חשוב שהוא יהיה בגודל המתאים לציוד שאתם לוקחים איתכם. מומלץ לבחור בתיק בעל חלוקה פנימית עם מספר תאים, כדי שיהיה קל יותר להתמצא בתוכו ולמצוא את מה שאתם צריכים, מתי שאתם צריכים.

ארזו בתוך התיק לפחות 3 חיתולים, משחת החתלה וחבילת מגבונים. הוסיפו גם 2-3 סטים של בגדים להחלפה, שמתאימים לעונה ולמזג האוויר בחוץ.

עוד בנושא:

תיק עגלה לתינוק. ShutterStock
אל תשכחו מוצץ/ShutterStock

בזמן שאתם מטיילים מחוץ לבית, התינוק עלול להיות רעב. לכן, כדאי לוודא שיש לכם בתיק גם את כל מה שנחוץ כדי להאכילו בנוחות מחוץ לבית. אם את מניקה את תינוקך, ארזי בתיק סינר הנקה וחיתול טטרה גדול. אם את מזינה את תינוקך בתחליף מזון לתינוקות, הכניסי לתיק מחלק מנות מלא ושני בקבוקים עם מים רתוחים שהתקררו, בכמות מדודה לפי גודל הארוחות שהתינוק רגיל לאכול.

אל תשכחו לזרוק לתיק גם מוצץ, או אפילו שניים. וכדי למנוע צורך בתיק נוסף עבורכם, הכניסו לתיק גם את הארנק והטלפון הסלולרי שלכם.

אחרון חביב, בחרו צעצוע אהוב על התינוק והכניסו גם אותו לתיק.

סימילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully