וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברים, רוצים לחיות יותר שנים? תבהו בשדיים ותעלו במשקל

30.3.2017 / 9:41

מחקרים מצאו שישה דברים שגברים יכולים לעשות כדי להעניק לעצמם חיים ארוכים יותר - וזה ההפך הגמור ממה שחשבתם. רוצים לחיות יותר מהנשים שלכם? עשו יותר סקס, העלו במשקל והסתכלו על נשים אחרות

צילום מסך

בסרטון - האיש הזקן בעולם: אינדונזי בן 145 שרוצה כבר למות

הסוד שכולנו עדיין מנסים לפענח הוא איך נוכל לחיות חיים ארוכים ומאושרים יותר? ובכן, מסתבר שהמדע מצא את המפתח להצלחה, עבור גברים, בכל אופן - ומצטערים על ההדרה המגדרית בנות - הם זקוקים לזה יותר. נכון ל-2014, תוחלת החיים הממוצעת לגברים בישראל עומדת על 80.3, בעוד לנשים הנתון אופטימי יותר ועומד על 84.1.

הסיבה לתוחלת חיים גדולה יותר אצל נשים היא הגנטיקה - לנשים יש 2 כרומוזומי X ולגברים רק אחד. בנוסף, הבחירות שאנחנו עושים בחיים גם יכולות להשפיע על אורך החיים שלנו ושם הגברים כנראה טועים יותר מהנשים. לפי ה-Medical Daily, מחקרים אבחנו שישה טיפים לאריכות חיים אצל המין הגברי - והאמת? לא פלא שטעינו. מעולם לא היינו מנחשים שעלייה במשקל או גידול ילדים יאריכו את תוחלת החיים שלנו. אז רשמו לעצמכם:

רישמו לפניכם - אלו הם הסודות לאריכות ימים אצל גברים

עוד באותו נושא

אלו הם 5 הסימנים שמעידים על אינטליגנציה אמיתית

לכתבה המלאה

1. בהו בשדיים

מותר להסתכל - אסור לגעת. מחקר הראה שלנעוץ עיניים בחזה נשי מביא לחשיבה חיובית אצל גברים, אפקט דומה למה שחיות חמודות עושות לנשים. מחקר שנערך ב-2012 ופורסם ב"ארכיוני רפואה פנימית", מצא קשר בין חשיבה חיובית לבחירות הבריאותיות שלנו המובילות לאריכות חיים.

במחקר נאספו שתי קבוצות של חולים: בקבוצה אחת התבקשו הגברים לכתוב לעצמם מחשבות חיוביות בכל בוקר וקבוצת ביקורת שלא עשו זאת. בקבוצה הראשונה, יותר ממחצית החולים בעלי מחלות לב הגדילו את הפעילות הגופנית שלהם לעומת רק 37% בקבוצת הביקורת. אותו דבר קרה גם לגברים עם לחץ דם גבוה: יותר מ-40% מהגברים בקבוצה הראשונה עקבו אחר תכנית התרופות שלהם לעומת רק 36% בקבוצת הביקורת.

2. עשו הרבה סקס

כל גבר ישמח לשמוע את זה – אך הפעם יש לכם גם סיבה מוצדקת להתפרע. מחקר שנערך ב-BMJ מצא שסקס צפוי להפחית את קצב התמותה אצל גברים ב-50%. סקס משפר איכות חיים ומשחרר לחצים – ואלו גורמים חשובים בהפחתת סיכונים לחלות במחלות. סקס מביא גם לשחרור סרוטונין, "ההורמון השמח", שעוזר לנו להרגיש טוב יותר. במחקר נמצא שתוחלת החיים של הגברים בקבוצה בה קיימו יותר יחסי מין גדלה ב-3 עד 8 שנים מזו שלא.

3. תתחתנו - אבל לא מהר מדי

זה בטח משהו שלא ראיתם מגיע - במיוחד אם אתם ברוב הגברי שרואים בנישואים עול גדול. אז הפתעה: גברים נשואים יחיו חיים ארוכים יותר, אך הממצאים מתייחסים גם לגיל שבו הם מתחתנים. סקר שנערך בקרב יותר מ-127 אלף אמריקאים מצא כי גברים שנישאו לאחר גיל 25 צפויים לחיות זמן רב יותר מאלה שנישאו בגיל צעיר. חוקרים בדקו האם גברים בריאים נוטים להינשא בקלות ובמהירות רבה יותר מגברים עם בעיות בריאותיות - ולהפתעתם מצאו שגברים עם בעיות בריאותיות למעשה מתחתנים מוקדם יותר. בנוסף, הם בעלי סיכוי קטן יותר להתגרש ובעלי סיכוי גדול יותר להינשא מחדש אם יתגרשו.

4. עשו ילדים

ילדים זה שמחה, ילדים זה ברכה. ובכן, אחרי שנודע לנו שנישואים יאריכו את חיינו - השלב הבא הוא להביא ילדים וגם זה, באופן מפתיע, צפוי לעשות לנו רק טוב. גברים שמתחתנים ומביאים ילדים חיים יותר מרווקים חסרי ילדים ודאגות. גאד, איך זה הגיוני? מחקר שפורסם בכתב העת "אפידמיולוגיה ובריאות הציבור" מצא שתוחלת החיים של אבות גדולה יותר בשנתיים מגברים ללא ילדים, בעוד אצל האמהות זה משחק לרעתן, כשתוחלת חייהן יורדת בשנה וחצי.

5. היו אחראים

תחושת אחריות יכולה לעשות פלאים אז תפסיקו להיות עצלנים וקחו אחריות! מחקר שפורסם בכתב העת "אישיות ופסיכולוגיה חברתית" מצא שקשישים בבתי אבות שהתבקשו לטפל בצמח הראו שיפור בסוציאליזציה, בערנות ובתפקוד הכללי. אולי זה מסביר את הסעיף הקודם על הילדים?

6. העלו קצת במשקל

כן, צ'אביות בריאה לכם. אחרי חתונה וילדים, גברים נוטים להשמין. מתברר שזה לא בהכרח דבר רע. על פי הספר "איך גברים מתבגרים", גברים מלאים נוטים פחות לקבל התקפי לב או לחלות בסרטן הערמונית וישקיעו יותר זמן בילדיהם. מחבר הספר, ריצ'רד ג'יי בריביאסקס, טוען שבניגוד למה שכולנו חשבנו - רמות השומן שלנו דווקא הופכות אותנו לאטרקטיביים יותר בעיני הנשים שלנו. ג'אנק. מיד. לפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully