וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בפארם: המוצרים הכי בריאים על המדף

29.3.2017 / 14:24

טיפות שיעלימו את היובש מהעיניים, משחת שיניים מיוחדת לנשים בהריון, מולטי ויטמין טעים לילדים, ועוד מוצרי בריאות שאמורים לעשות את החיים שלכם בריאים יותר

גוד פארם קינג ג'ורג' תל אביב. אירה אימרגליק, מערכת וואלה! NEWS
יוצאים לסיבוב קניות בריא/מערכת וואלה! NEWS, אירה אימרגליק

שוק מוצרי הבריאות הולך וגדל כל הזמן, ולעיתים קל ללכת לאיבוד בין שלל האפשרויות על מדפי הפארם. כדי שלא תפספסו, ריכזנו בעבורכם את המוצרים החדשים והבריאים שכדאי להכיר.

מולטי ויטמין לילדים

הרבה הורים מודאגים מהתזונה של הילדים שלהם, וחוששים שהם לא מקבלים את כל הוויטמינים והמינרלים הדרושים להם. בדיוק עבורם חברת סולגאר מציעה מולטי ויטמין מינרל לילדים בצורת קוביות ג'לי ללעיסה בשם U-CUBES. לטענת החברה, U-CUBES מכיל 13 רכיבי ליבה חיוניים עבור גדילה והתפתחות בילדים. קוביות הג'לי מבוססות על טפיוקה ופקטין, ללא ג'לטין מן החי, ואין בהן ממתיקים מלאכותיים, חומרים משמרים או אלרגנים נפוצים.

המוצר מתאים לילדים בגילאי 3 שנים ומעלה, ומחירו 89.90 שקלים לאריזה של 60 קוביות ג'לי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי ג'לטין מן החי/מערכת וואלה!, צילום מסך

סבון פנים שיחזיר לכם את האיזון

תרחיץ הניקוי צטאפיל מבטיח להחזיר לעור שלכם את איזון הנוזלים. מדובר בסבון לניקוי יומיומי יעיל ועדין לעור פנים רגיל עד שמן. הסבון מסיר את עודפי השומן תוך שמירה על איזון הלחות שבעור, אינו מייבש ואינו מגרה. והמחיר - 93 שקלים עבור בקבוק של 500 מ"ל.

סבון צטאפיל. אפרת אשל,
לעור רגיל עד שמן/אפרת אשל

משחות שיניים מותאמות למצב הרפואי

חברת התרופות כצט נכנסה לעסקי משחות השיניים והשיקה סדרת משחות לטיפול בבעיות חניכיים תחת המותג החדשDentAid. בשלב זה בסדרה יש 3 סוגי משחות שיניים - נשים בהריון, מטופלים אורתודנטיים וקהל בוגר הסובל מבעיות חניכיים. במשחת השיניים לתקופת ההריון, לדוגמה, יש תוספת ויטמין E וטרי-קלציום פוספט. במשחת השיניים למטופלים אורתודנטיים (בני נוער עם גשר לדוגמה) יש רכיבים התורמים לריפוי ומניעת דלקות חניכיים במרקם ייחודי המאפשר גישה בין הברזלים לשיניים. מחיר: 24.90-29.90 שקלים.

משחות השיניים של כצט. אפרת אשל,
לטיפול בבעיות חניכיים/אפרת אשל

מברשת שיניים לחניכיים רגישות

חברת מרידול השיקה מברשת שיניים רכה שעוצבה במיוחד לצחצוח חניכיים רגישות ומגורות – מרידול פרודונט אקספרס. לדברי החברה, המברשת החדשה בעלת טכנולוגיה ייחודית של סיבים בעלי שלוש קצוות לניקוי עמוק אך עדין. המברשת מעניקה ניקוי יסודי ועדין לחלל הפה הודות לזיפים מחודדים הממוקמים בחלקה הפנימי של המברשת ולזיפים המתפצלים בחלקה החיצוני.

מברשת שיניים מרידול. אפרת אשל,
לחניכיים רגישות במיוחד/אפרת אשל

טיפות להרגעת העין

חברת אלרגן השיקה טיפות עיניים בשם רפרש להקלה מיידית וממושכת בתסמיני יובש בעיניים. הטיפות מסככות את פני שטח העין ובכך מקלות על תחושת היובש, הגירוי או העקצוץ, ומקנות נוחות מרבית. הטיפות מגיעות באריזה של 30 בקבוקונים חד פעמיים וסטריליים. מחיר: 54.20 שקלים (מבוטחי קופות החולים יכולים לרכוש את המוצר בהנחות משתנות).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחזירים את הלחות לעין/מערכת וואלה!, צילום מסך

קטניות וזרעים לחיים בריאים

חברת מיה השיקה באחרונה את סדרת "בריאות מן הטבע", סדרת קטניות וזרעים, המסייעים לשמירה על אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת. הסדרה כוללת בשלב זה שבעה מוצרים: 4 סוגי קינואה (שחורה, אדומה, לבנה ומיקס); זרעי צ'יה, דוחן, פשתן, סובין חיטה, סובין שיבולת שועל ושיבולת שועל להכנה מהירה בפחית.

מוצרי בריאות של חברת מיה. יח"צ מיה,
תוספת קטנה אך חשובה לתפריט היומי/יח"צ מיה

גרב אלסטית לשיפור זרימת הדם

אם אתם סובלים בסוף היום מרגליים נפוחות, יכול להיות שהמכשיר הזה יכול לעזור להוריד את הלחץ מהאזור הרגיש הזה. ערוץ הקניות השיק גרביים אלסטיות המסייעות בשיפור מעבר הדם מהרגליים ובהקלה על נפיחויות וכאבים באזור.

מחיר: 156 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפרות את זרימת הדם באזור הרגליים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוצרים קוסמטיים לעונת המעבר

א-דרמה (A-DERMA) - מותג דרמוקוסמטי אשר פותח במיוחד לעור יבש ומגורה - מציע שני מוצרים שיעזרו לכם לעבור את עונת המעבר בשלום. שמן ניקוי א-דרמה אקסאומגה פותח לניקוי יומיומי של עור יבש ועור יבש במיוחד. קרם הלחות א-דרמה אקסאומגה מפחית יובש ומרגיע גירויים בעור. המוצרים ללא ריח, ללא פראבן והם היפו אלרגנים.

מחיר קרם: 129.90 שקלים (ל- 200 מ"ל), מחיר שמן: מומלץ לצרכן: 109.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לתקופות בהן העור אדמומי ומגורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תירס במתיקות טבעית

תירס בקופסת שימורים הוא אמנם מתוק וטעים, אבל בדרך כלל מלא בממתיקים ובנתרן. כדי להציע אלטרנטיבה טובה יותר להורים שרוצים לשמור על בריאות ילדיהם, השיקה סנפרוסט תירס Super Sweet עם מתיקות טבעית. על פי החברה, התירס החדש אינו כולל חומרים משמרים או תוספת סוכר, והוא עשיר בוויטמינים ממשפחת B ובמינרלים כגון מגנזיום, אבץ וברזל.

תירס של סנפרוסט. ברוך נאה, מערכת וואלה! NEWS
עשיר בוויטמינים ובמינרלים חיוניים/מערכת וואלה! NEWS, ברוך נאה

מסדרים ציפורניים

ולסיום, ערוץ הקניות מציע מכשיר לטיפוח העור מסביב לציפורניים ולסידור הציפורניים התורם למראה צעיר, בריא, מסודר ונקי של הציפורניים בידיים וברגליים ללא מאמץ ובזמן קצר. המכשיר כולל ראשים לשיוף, ליטוש והברקה.

מחיר: 128 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו תוכלו לעשות פדיקור בעצמכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully