וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענו וגלו: מה הייתם מוכנים לעשות כדי לראות חד וברור?

וואלה! NEWS בשיתוף אסותא אופטיק

28.2.2017 / 12:32

אתם מרגישים שהראייה שלכם כבר לא מה שהייתה אבל מעדיפים לשמור על מראה הפנים הטבעי? אתם מרכיבים משקפיים או עדשות מגע ומרגישים שהם מגבילים אתכם? ענו על השאלון שבודק עד כמה אתם באמת רוצים לשפר את הראייה שלכם ולהפוך אותה למושלמת

לפני כמה עשורים אנשים עם ראייה לקויה נאלצו להרכיב משקפיים ועם הזמן אלה הפכו לחלק מהמראה והזהות שלהם. כשפותחו עדשות המגע, אפשר היה לחזור למראה הפנים הטבעי, אך התלות במוצר שבעזרתו אפשר יהיה לראות באופן ברור לא השתנתה, ובנוסף לכך גורם לעיתים לדלקות בעין ולעיתים רחוקות אף לפגיעה בראיה. בסופו של דבר, בין אם מדובר במשקפיים או בעדשות מגע, עדיין מדובר במוצרים שדורשים טיפול, שמירה על היגיינה וזהירות רבה. הם לעתים מגבילים את הפעילויות שלנו במידה מסוימת ובלעדיהם אנחנו רואים מטושטש.

ניתוח לייזר להסרת משקפיים מספק פתרון קבוע ומחזיר את חדות הראייה לעיניים. כ-75 אחוזים מהאנשים המרכיבים משקפיים יכולים לעבור ניתוח לייזר להסרת משקפיים, אולם לא תמיד הם מוכנים לעשות את הצעד הנוסף, אולי בגלל חוסר ידע בנוגע לתהליך או בשל הפחד מניתוח. התקדמות הטכנולוגיה במהלך השנים מאפשרת לבצע כיום ניתוחים בדיוק מושלם, וניתוח לייזר נחשב לניתוח עם שיעורי הצלחה מהגבוהים ביותר ברפואה. ההתאוששות מהטיפול קצרה ביותר ובאחת השיטות ניתן לראות חד וברור תוך מספר שעות מתום הטיפול. ענו על השאלון שבודק עד כמה אתם באמת רוצים לשפר את הראייה שלכם ולהפוך אותה למושלמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully