וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומן סרטן, פרק ראשון: הבן זונה חזר

טל פיטל

10.2.2017 / 7:00

שנה וחצי אחרי שטל פיטל החלים מהסרטן ושיקם את חייו, הוא התבשר שהוא חזר, ובגדול. אז הוא החליט ליצור סדרת סרטים שתתעד את המסע להחלמה בזמן אמת. הנה הפרק הראשון

טל פיטל

קוראים לי טל פיטל, ואני בן 46 נשוי ואב לשניים, במאי סרטים, טלוויזיה ודיגיטל. לא רציתי, לא בחרתי, באמת שלא מעוניין בו - אבל הסרטן החליט לתקוף אותי, פעמיים. את הסיבוב הקודם ניצחתי ושיקמתי את חיי, כמעט מאפס, בכל הרמות: הנפשית, הפיזית והמקצועית. הסרטן גרם לי להעריך כל שנייה נתונה בחיים, את האהבה של ילדיי ואישתי, שקיעות וזריחות, אפילו פקקי תנועה נראו לי קסומים. אבל אז הוא חזר.


ב-28 בדצמבר 2016 הגעתי לבדיקה שגרתית, ושם הסתבר לי, למרבית ההפתעה, שהסרטן חזר, אחרי שנה וחצי בדיוק.

סרט מלחמה: יומן הסרטן של טל פיטל. מערכת וואלה! NEWS
גם את הסיבוב הזה אני הולך לנצח/מערכת וואלה! NEWS

בסיבוב הקודם תיעדתי את כל מסע ההחלמה שלי מתוך רצון לערוך סרט דוקומנטרי. באופן אירוני התחלתי לערוך את החומרים רק לפני מספר חודשים. הפעם החלטתי שאני לא מחכה ואני יוצר סרטונים שיתעדו את ההזיה שאני נמצא בה בזמן אמת, מתוך האמונה שהאהבה והתמיכה הווירטואלית תזרום היישר אל תוך התאים שלי ותעזור לי לנצח. התרופה הכי יעילה כנגד סרטן היא אמונה ואהבה - ואין דבר כזה יותר מדי אהבה כשמדובר בהתמודדות עם סרטן.

אז הנה הפרק הראשון, נקודת המבט האישית שלי על עולם הסרטן הפרטי שלי. זהו פסקול אישי שלי, תמונות שחולפות בראשי, עולם ויזואלי פרטי כפי שאני חווה אותו במהלך המסע הארוך בבית החולים.

אם אתם רוצים ליצור קשר עם טל, אתם יכולים לפנות למייל הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully