וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיתוסים על הריון ולידה: נכון או לא נכון?

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף סימילאק

31.1.2017 / 7:02

האם יש סימנים חיצוניים שיכולים לנבא את מין העובר? מותר לאישה בהריון לגדל חתול? ומה הסיבה האמיתית שבגלל סובלים מצרבות בהריון? בואי לבדוק האם את יודעת להבדיל בין מיתוסים נכונים לסיפורי סבתא

מתן שם לתינוק שטרם נולד. ShutterStock
לפני שאת בוחרת שם, תוודאי שאת לא מסתמכת על מיתוס מופרך/ShutterStock

כל אישה בהריון שומעת אינספור מיתוסים שקשורים בבטן התופחת שלה, בעובר שגדל ברחמה ובלידה שצפויה לה. זה מתחיל בשליש הראשון, כשחלק מהאמהות סובלות מעייפות, בחילות ובגדול, לא נראות (או מרגישות) במיטבן. תמיד תימצא הנשמה הטובה שתגיד להן שבטוח שיש להן בת בבטן, כי "בנות לוקחות את היופי מהאמא". אם האמא דווקא נראית טוב וקורנת, אז כמובן שמייחסים זאת לכך שהעובר שבבטנה הוא בוודאי ממין זכר. אם היא סובלת מצרבות, אומרים לה שהתינוק יוולד עם ראש מלא שיער. וכשהיא מתיישבת לאכול, אומרים לה: "תאכלי, תאכלי. את אוכלת בשביל שניים".

בליל המידע, העובדות והדיס-אינפורמציה שמציפים נשים בהריון יכול להיות מפתיע ומתיש. ובתוכו יש לא מעט דברים שמבוססים על מעשיות סבתא, מסורות ישנות, אמונות תפלות ותפיסות לא מעודכנות.

אז מה נכון ומה סתם קשקוש? עני על השאלון שלנו ובדקי האם את יודעת להבדיל בין אמת ובדיה, בין קלישאות שנבנו עם הזמן על עובדות אמת ובין סיפורי סבתא שאולי נשמעים טוב, אבל לא עומדים במבחן המציאות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully