וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורס הכנה ללידה במכונית נפתח בשבדיה

אחרי שהם לימדו את העולם להרכיב את הרהיטים שלו לבד, האם הבשורה הבאה משבדיה היא לידה בשירות עצמי? קורס חדש שמכין זוגות להתמודדות עם לידה בדרך לביה"ח נפתח שם לאחרונה – זו הסיבה

בווידאו: קורס הכנה ללידה - במכונית/וואלה!

רוב הנשים חוששות מלידה ממושכת וארוכה, אבל יש גם כאלה שיש להן בעיה הפוכה ולא מספיקות להגיע לחדר הלידה. במיוחד בשבילן נפתח בשבדיה קורס הכנה ללידה – במכונית. הנסיבות שהובילו לפתיחת הקורס הייחודי הזה הן דווקא ענייניות. בית היולדות בעיר סולפטאה צפוי להסגר בחודש הבא בשל אילוצי תקציב, והמשמעות היא שנשים בהריון הכורעות ללדת יצטרכו לנסוע כמאה קילומטרים לאחד מבתי היולדות המרוחקים יותר באזור.

עוד בנושא:
אישה ילדה תינוקת שעה אחרי שגילתה שהיא בהריון
לא להאמין: אישה ילדה במושב הקדמי של הרכב - בזמן נסיעה
שיטות הכנה ללידה ללא כאב

לידה. ShutterStock
לא כולן מספיקות להגיע לחדר לידה/ShutterStock

כדי לעזור להורים המצפים להתמודד עם האפשרות הלא בלתי סבירה שחלק מהיולדות לא יספיקו להגיע לבית החולים, במיוחד אם לוקחים בחשבון את תנאי הדרך הקשים של החורף החשוך והמושלג בשבדיה – החליטו שתי מיילדות מקומיות לפתוח קורס הכנה ללידה בדרכים.

במסגרת הקורס ילמדו הזוגות כיצד להערך ולתפעל תרחישים כמו לידה במכונית, התמודדות עם תאונת דרכים, או לידה בצד הדרך עקב תקלה טכנית במכונית. לדברי אחת מיוזמות הקורס: "הזוגות חייבים להיות מוכנים, כי הגרוע מכל יכול לקרות – אפילו אם זה מאוד מאוד לא שכיח".

אז אחרי שהם הביאו לנו את בשורת הרהיטים בשיטת עשה זאת בעצמך, אולי הבשורה הבאה שתגיע משבדיה היא לידה בשירות עצמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully