וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים, תופתעו: גברים לא נמשכים לגודל של החזה שלכן - אלא למשהו אחר

21.12.2016 / 8:36

מדוע גברים כל כך אובססיביים לחזה הנשי? מה בדיוק סוד הקסם שלו? השאלה שמעסיקה חוקרים בכל העולם, מסיבות מפוקפקות ככל שיהיו, מקבלת תשובה מפתיעה במחקר חדש שטוען: זה לא הגודל. זו הצורה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

לינדזי פלס מציגה: הצרות של נשים עם חזה גדול/https://www.instagram.com/lindseypelas

בסרטון - הגודל קובע: דוגמנית חושפת את כל הצרות שיש לנשים עם חזה גדול

צוות חוקרים אירופאים קיבלו לאחרונה מימון כדי לבצע מחקר שיבדוק - בפעם המי יודע כמה - מדוע גברים נמשכים לחזה הנשי? לא ברור האם זו החרמנות של החוקרים הזכריים שגורמת להם לבחון את הנושא הזה שוב ושוב - או שבאמת יש סיבה שהגודל לא נשמע להם כפתרון חד משמעי. הם טוענים שהמחקר מקווה לשפוך אור אבולוציוני על האובססיה הגברית לשדיים הנשיות, ובעוד נשים רבות יגלגלו עיניים להישמע ההסבר הזה - כנראה שיש דברים בגו.

בדו"ח שכותרתו "העדפות של גברים לגודל ולמבנה החזה של נשים ב-4 תרבויות", שפורסם בכתב העת "אבולוציה והתנהגות האדם", צוות חוקרים (זכרים ונקבות) מדווחים שזו הצורה של החזה – ולא הגודל – שהמוח הגברי מתייחס אליו כשהוא בוחן אטרקטיביות של שדיים. למרות האמונה המערבית שגברים מעדיפים חזה גדול – ומספר חוקרים אפילו איששו את הרעיון הזה – נראה שהמשיכה לחזה הנשי, אם נסתמך על המחקר הזה, תלויה בכלל בצורה שלו.

צרות של בחורות עם חזה גדול. lindseypelas, אתר רשמי
הגודל לא קובע. מחקר מצא שהגברים נמשכים לצורה של החזה ולא לגודלו/אתר רשמי, lindseypelas

אז איך הנתון הזה בדיוק שופך אור על האבולוציה שלנו?התאוריה המובילה טוענת שהשדיים הם – בראש ובראשונה – אינדיקטור למה שמדענים מכנים "הפוריות הנותרת" של האישה. ברירה מינית טבעית היא מה שהובילה לצורה ולגודל החזה הנשי שאנחנו רואים היום. זה נשמע הגיוני בהתייחס לאנשי המערות מפעם, שכשניסו להחליט מי מנשות המערה תהיה האמא הבריאה והחזקה ביותר לילדיהם – מן הסתם שהם הסתמכו בעיקר על מאפיינים חזותיים כדי להגיע להחלטה.

מאחר שהסקר "חוצה התרבויות" הזה, ששימש כלב המחקר, הציע – לפחות בקרב הגברים מברזיל, קמרון, הרפובליקה הצ'כית ונמיביה שהשתתפו במחקר – שהאלמנט הויזואלי החשוב ביותר בחזה הוא הצורה שלו ולא הגודל, החוקרים משערים שיש משהו בצורה של השד שמסמנת לגברים שאישה היא פורה במיוחד.

עוד באותו נושא

זה מדעי: הסיבות לכך שגברים (וגם נשים) אובססיביים לחזה הנשי

לכתבה המלאה

איך זה שצורה חשובה יותר מגודל? גודל השדיים, הם מציינים, נוטה להשתנות עם הגיל ועם מספר הלידות שאישה עוברת, כך שסביר שזו הצורה – וה"מוצקות" של החזה - שמהווה אינדיקציה טובה יותר לפוריות. הם הגיעו למסקנה הזו אחרי שביקשו מ-267 גברים לדרג תמונות של ציצים בגדלים שונים ואחר כך ניתחו את התוצאות. בעוד העדפות הגודל לא היו קבועות (רובם העדיפו שדיים בגודל בינוני ואחרים גדול), ההעדפה על הצורה נותרה עקבית. בעוד תוצאות המחקר מספקות הסבר אבולוציוני לאובססיה לשדיים, השערת ה"אינדיקטור לפוטנציאל פוריות" מניחה גם שלנשים הקדמוניות כלל לא הייתה זכות בחירה בגברים עמן רצו להזדווג.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully