וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחה באולפן: מה הטיפולים הכי חדשים בסרטן הריאות?

בחסות חברת רוש פרמצבטיקה (ישראל) בע"מ

9.11.2016 / 12:00

האם ניתן לגייס את הגוף להלחם בסרטן, מה הם טיפולים ביולוגיים ואימונותרפיים ואילו טכניקות חדשות קיימות כיום כדי להלחם בסרטן הריאות? אירחנו באולפן את ד"ר יאיר בר, סגן מנהל המכון האונקולוגי במרכז הרפואי על שם שיבא בתל השומר, שיספר לנו על כל החידושים בתחום

ShutterStock

הטיפול בסרטן הריאה תלוי בגורמים רבים: סוג הסרטן, דרגת המחלה אבל גם במטופל עצמו. בשנים האחרונות ישנה מגמה הולכת וגוברת של טיפולים מותאמים אישית לכל מטופל ומטופל. אירחנו באולפן וואלה! NEWS את ד"ר יאיר בר, סגן מנהל המכון האונקולוגי במרכז הרפואי על שם שיבא בתל השומר ויו"ר קבוצת הריאה הישראלית, שסיפר לנו על האופציות הטיפוליות הקיימות ופריצות הדרך שמביאות תקווה לחולים במחלה הזאת:

"יש הבדל מאוד גדול בין גילוי מוקדם שמאפשר הסרה מלאה של הגידול - מצב שיכול להוביל לריפוי, ובין גילוי המחלה בשלב שבו היא כבר התפשטה בגוף ואז הטיפולים מאוד מתקדמים ויעילים אבל לא יכולים לחסל את המחלה אלא רק לעצור את ההתפשטות שלה", מסביר ד"ר בר.

עוד בנושא:
איך מאבחנים ומונעים סרטן ריאות? מומחה משיב
לשים את החולה במרכז: טיפול הוליסטי בסרטן ריאה

טיפולים ביולוגיים ואימונותרפיים הם החידושים הגדולים בטיפול בסרטן ריאה. טיפולים ביולוגיים הינם טיפולים המותאמים אישית לחולה לפי השינויים הגנטיים שזוהו אצלו – אלו טיפולים אשר משנים את מהלך המחלה.

טיפולים אימונותרפיים מפעילים את מערכת החיסון עצמה לתקיפת התאים הסרטניים בגוף. תקוות רבות תלויות באימונותרפיה, לאור האפשרות להשגת שליטה במחלה לזמן ארוך יותר.

מעבר לתרופות האימונותרפיות שאושרו, יש מספר גדול מאוד של תרופות הפועלות במנגנון דומה בשלבים שונים של פיתוח, כך שהצפי הוא לתרופות נוספות ותקווה גדולה לשיפור משמעותי ביכולת הטיפול בסרטן הריאה.


עוד על הטיפולים בסרטן ריאה בדיון באולפן

המידע נכון לנובמבר 2016. למידע נוסף יש לפנות לרופא המטופל.

מוגש כשירות לציבור בחסות חברת רוש פרמצבטיקה (ישראל) בע"מ ובשיתוף קבוצת הריאה של האיגוד האונקולוגי הישראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully