וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למקומות: 5 סיבות להתחיל לרוץ דווקא עכשיו

25.10.2016 / 8:04

האקלים הנוח, האוויר הנקי והקלוריות שהצטברו בחגים - אספנו את כל הסיבות לעזוב הכל ולעלות על מסלול הריצה

ריצה. אדידס, אדידס
האקלים בסתיו הוא הנעים והנוח ביותר לריצה/אדידס, אדידס

גם אם קשה לכם להיפרד מאווירת החופש ומהארוחות המשפחתיות, אחרי החגים כבר כאן. כל מי שלוח השנה שלו מלא בקילומטרים כבר יודע שמדובר בבשורה אמיתית. למי שטרם התחיל וחיפש את ההזדמנות הנכונה, כדאי לדעת שתקופת הסתיו היא האידיאלית והמהנה ביותר לרוץ בה במהלך השנה, וכעת הגיע הזמן להתארגן על ציוד בסיסי ולעלות על מסלול ההצלחה.

מזג האוויר כבר לא מעיק

החום הכבד של הקיץ נעלם, וצינת החורף עדיין לא הגיעה. זה אומר שהאקלים בסתיו הוא הנעים והנוח ביותר לריצה. הרוח נושבת, הלחות כמעט לא קיימת, הטמפרטורה נמוכה וצוננת יותר ולא מאלצת את הגוף לאדות את החום באמצעות גלי זיעה.

המשכימים קום כבר מרגישים בשבועות האחרונים את קרירות האוויר לפני הזריחה אבל מיד אחרי הקילומטר הנכון הגוף מייצב עצמו על הטמפרטורה המושלמת להנאה.

זיהום האוויר פוחת

הירידה במידות החום מביאה עמה בשורה נוספת לרצים: אוויר נקי מאבק, חלקיקים ושאר מזהמים שחודרים למערכת הנשימה ומעיקים על פעולת מחזור החמצן. כתוצאה מנשימה סדירה, העומס על הגוף פוחת משמעותית ותחושת העייפות נעלמת כי פשוט קל יותר לרוץ.

עוד באותו נושא

המדריך לבחירת נעלי ריצה: מה באמת המטרה שלכם?

לכתבה המלאה

נו טוב, חייבים לשכוח את החגים

ההפוגה הארוכה בחגים וסוף תקופת הארוחות המשפחתיות היא הזדמנות נהדרת לפתוח דף חדש ביחסים מול הגוף. הקילוגרמים שהצטרפו לגוף ועודף הקלוריות לא יעזבו אותו כל כך מהר אם לא תכריזו על התחייבות לתכנית אימונים בסיסית ותחליטו על מטרה הולמת לקיץ הבא: מידה אחת פחות בג'ינס או לסיים מרוץ למרחק של עשרה ק"מ.

ריצה. אדידס, אדידס
כל מה שצריך זה רק להכניס את הפעילות הגופנית ליומן ולהפוך אותה להרגל/אדידס, אדידס

יש יותר זמן

גם אם הימים קצרים יותר בעונת הסתיו, החזרה לשגרה קבועה ללא הפוגות מפנה לא מעט זמן, אותו ניתן לייעד לריצה. כל מה שצריך זה רק להכניס את הפעילות הגופנית ליומן ולהפוך אותה להרגל. ככל שיעבור הזמן תרגישו שזמן הריצה הוא המהנה ביותר ביממה וכל הדברים "החשובים" שעמדו על סדר היום יקבלו תעדוף חדש.

חדש על המדף

עונת הקיץ הסתיימה והסתיו שזה עתה נכנס הוא הזמן המתאים לחדש את קולקציית הריצה. מותגי הציוד הגדולים בעולם רואים בסתיו הזדמנות מצוינת לחדש את המדפים ולהציג לראווה את הטכנולוגיות החדשות שילוו את הרצים בחורף הקרוב. מי שחושב קצת יותר קדימה, ישמח לגלות שכדאי כבר עתה להצטייד במוצרי ריצה לקיץ הבא.

וואלה! NEWS בשיתוף אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully