וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזמינים אתכם לזוז: הגאדג'טים שבאמת יקימו אתכם מהספה

אילן גלר

17.10.2016 / 8:00

למרות שאפליקציות ומשחקים מעוררים לרוב אסוציאציה של בטטת כורסה, יש היום לא מעט כלים שיתנו לכם מוטיבציה אמיתית לעמוד על שתי רגלים ולהתחיל לנוע. הנה הבולטים שבהם

שעון ספורט. ShutterStock
יאללה./ShutterStock

אם חשבתם שמשחקים, אפליקציות וגאדג'טים יהפכו אתכם לבטטות כורסה, היכונו להפתעה: כמה מהמשחקים ומהגאדג'טים הפופולריים ביותר בעולם הם דווקא כאלו שיגרמו לכם לקום, לצאת החוצה ואפילו לרוץ. הנה כמה המלצות חמות על משחקים המעודדים פעילות וכושר, אפליקציות שיהפכו את האימונים שלכם להרבה יותר מהנים, וגם גאדג'טים שיאפשרו לכם לנהל אורח חיים בריא יותר.

Walker ו-Pedometer: סופרים צעדים

אם אתם מחפשים אפליקציה בסיסית ויציבה שתספק לכם מידע רב על פעילויות הכושר שלכם, Walker ו-Pedometer (הראשון לאייפון, השנייה לאנדרואיד) הן הבחירה המושלמת. שתיהן אפליקציות חינמיות המתהדרות בעיצוב נקי ונאה, בלי עומס של נתונים חסרי תועלת. הן מסוגלות לספור צעדים, מרחק וגם קלוריות שנשרפו תוך כדי האימון, וגם ליצור מפות המציגות את מסלול ההליכה או הריצה שלכם.

מי שבכל זאת מתעניין במעט יותר פירוט, ימצא שלל אפשרויות לתצוגת גרפים יומיים, שבועיים או חודשיים, עם ממוצעי פעילות לכל תקופה. כאן גם מגיע האלמנט המשחקי, שכן את הגרפים הללו ניתן לשתף ולהשוות עם חברים, שישמחו לנסות לעודד אתכם להתמיד ולהשקיע – או להפך, יתרשמו מהאימונים שלכם וישתכנעו שהגיע הזמן לקחת את הכושר האישי שלהם ברצינות, ואולי אפילו לעקוף אתכם בסיבוב.

הורדה לאייפון

הורדה לאנדרואיד

CARROT Fit: המאמן האישי שיתעלל בכם

האפסטור מלאה באפליקציות שונות המתיימרות לבנות עבורכם תכנית אימוני כושר מוצלחת, אך רובן נשענות על המוטיבציה הפנימית שלכם לבצע את ההוראות ולהתמיד. CARROT Fit היא משהו אחר. האפליקציה הזו יודעת שאתם לפעמים קצת מתעצלים, ובאופן כללי לא מאוד נלהבים לקום ולשרוף קלוריות. לכן, היא תעודד אתכם להמשיך בדרך הבטוחה היחידה שיש – היא תעליב אתכם.

בלב החוויה ניצבת אינטליגנציה מלאכותית בשם Science, שלא תפסיק לצחוק עליכם לאחר שתגלו לה כמה אתם שוקלים. אם לא תעקבו אחרי ההוראות שלה לאימוני כושר יומיים באורך 7 דקות לפחות, היא כבר ממש תתעצבן. זו כנראה הדרך הטובה ביותר להכריח אתכם להתאמן ולהוריד במשקל, תוך הפעלת לחץ פסיכולוגי מתון (ומשעשע).

הורדה לאייפון

פוקימון גו: הטירוף ממשיך

אם איכשהו פספסתם את טירוף הפוקימונים, הגיע הזמן להשלים את הפער ולהצטרף לחגיגה. גם אם לא התמכרתם לסדרת האנימציה הקלסית, מדובר עדיין במשחק ממכר בטירוף, וכזה שיעודד אתכם לצעוד כמה שיותר, בכל מקום שבו תמצאו.

פוקימון גו. ShutterStock
משחק ממכר שיגרום לכם לצעוד כמה שיותר/ShutterStock

הרעיון הבסיסי פשוט: הפוקימונים הם מעין מפלצות, המסתתרות ברחבי העולם האמיתי. ככל שתצעדו יותר כך גדלים הסיכויים שתתקלו במפלצת שכזו, ואז תוכלו לנסות וללכוד אותה באמצעות משחקון מהנה המתרחש גם במכשיר הסמארטפון שלכם, וגם בעולם שבחוץ תוך שימוש במצלמה. אתם מוזמנים גם לשתף פעולה עם שחקנים אחרים, להצטרף למועדונים להחליף חוויות ולספר איפה הצלחתם למצוא את הפוקימונים הנדירים והשווים ביותר.

הורדה לאייפון

הורדה לאנדרואיד

Geocaching: קהילה של מחפשי אוצרות

האפליקציה הזו היא אחת הוותיקות שבחבורה, וגרסאות שונות שלה מתגלגלות כבר מראשית שנות ה-2000. זה אומר שבמהלך הזמן הזה נבנתה קהילה עצומה סביבה, המוקדשת כולה למשחק בין-לאומי של "חפש את המטמון". זה מצוין לכושר, וגם כדי להכיר לעומק ערים חדשים ומקומות שייתכן כי לעולם לא הייתם מבקרים בהם בדרך אחרת.

במהלך המשחק תוכלו לראות על המפה מיקומים שונים שבהם שחקנים אחרים הותירו אחריהם תיבות אוצר וירטואליות. ברגע שתגיעו לאחת כזו, תגלו מה יש בתוכה – מסר סודי, קישור לסרטון משעשע, או אולי קופון לרכישת מוצר כלשהו. החוקים קובעים שמי שמוצא תיבה, חייב להשאיר במקומה תיבת אוצר אחרת בשווי זהה. כך משלבים אימון ספורטיבי עם קהילה ענקית של חברים.

הורדה לאייפון

הורדה לאנדרואיד

Kinect Sports Rivals: האימון המשוכלל בעולם

אם אתם מוכנים להשקיע קצת יותר במשחקי כושר, לא תוכלו למצוא פתרון משוכלל ומהנה יותר מחבילת ה-Kinect Sports Rivals של מיקרוסופט, המתחברת לקונסולת ה-Xbox One שלה. החבילה כוללת מצלמה ייחודית ותוכנה שמכניסה אתכם לתמונה, עוקבת אחר תנועותיכם וכוללת אימוני כושר המבוססים על משחקים שונים כמו כדורגל, באולינג, קליעה למטרה ואפילו טיפוס הרים.

קינקט של ווינדוס. microsoft-news.com, אתר רשמי
עשרות אפשרויות- מריקוד ועד יוגה/אתר רשמי, microsoft-news.com

בין אימון לאימון תזכו למפגשי הדרכה ועידוד עם המאמנים האישיים שלכם, שיעדכנו אתכם על התקדמותכם בהרפתקה. התאהבתם בקינקט? על המדף תוכלו למצוא עשרות משחקים אחרים, ממשחקי ריקוד שיקפיצו אתכם בכל רחבי הסלון, ועד משחקי יוגה וזן מרגיעים במיוחד.

קישור לאתר הרשמי

רוצו, זומבים!

אם אתם מחפשים אימון אינטנסיבי, המשחק "רוצו, זומבים!" (Zombies, Run!) יספק לכם סיבה מצוינת להתחיל לרוץ: עדר של זומבים צמאי דם רודף אחריכם ברחובות! הדרך היחידה לחמוק ממנו הוא בריצה נחושה, תוך ביצוע תרגילים שונים שירחיקו אתכם מהזומבים המאיימים.

כדאי להתכונן מראש לחוויה מלחיצה למדי, בוודאי אם אתם מתכוונים להשתמש באוזניות בזמן המשחק. התחושה, לעתים, עשויה להיות מעט יותר ריאליסטית מכפי שאתם מתארים לעצמכם. מעבר למשחק, מדובר בכלי אימונים אפקטיבי למדי. כל "משימה" מחולקת למטלות כושר שונות, ובסיומן תוכלו להשוות את הישגיכם עם עוד מיליוני שחקנים בכל רחבי העולם.

הורדה לאייפון

הורדה לאנדרואיד

Pebble 2: שעון חכם שקל לחיות איתו

שעונים חכמים הם כלים מצוינים לשמירה על כושר, בזכות חיישני דופק, מד צעדים ומרחק וכלים נוספים שהופכים את האימון לאפקטיבי יותר. לרוע המזל, חלקם דורשים תחזוקה לא מעטה, הכוללת חיבור קבוע לסאמרטפון והטענה בכל יום. ה-Pebble, לעומת כל אלו, הוא שעון עמיד במיוחד וקל להפעלה, שטעינה אחת מספקת לו לשבוע שלם.

בגרסה החדשה, זוכה ה-Pebble במסך איכותי במיוחד (אם כי לא צבעוני), עמידות בפני מים ושחייה, חיישן שינה, מד דופק אופטי מדויק במיוחד ומאות אפליקציות שונות לניהול האימונים שלכם. עבור חובבי הגאדג'טים, כולל השעון גם מיקרופון המאפשר הקלטת הודעות ותזכורות בחיבור לסמארטפון, וגם התראות בזמן אמת על קבלת דואר אלקטרוני. והמחיר? פחות ממחצית מחירו של שעון Apple.

לאתר הרשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully