פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      למתוח את רצועת הסבל: 3 תרגילי TRX מומלצים לרצים

      אימוני TRX הפכו לפופולאריים כל כך, בזכות העובדה שהם מתבססים על משקל גוף וכוללים חיזוק של כל השרירים. עולם הריצה עדיין לא התמכר אבל נראה שכעת הגיע הזמן

      למתוח את רצועת הסבל: 3 תרגילי TRX מומלצים לרצים
      צילום: עידו שחם

      קשה להימלט מרצועות הספורט שבשנתיים האחרונות הפכו ללהיט ענק בישראל. הן נקשרות כמעט לכל מקום בבית או בפארק ומנעד התרגילים שהן מאפשרות הוא יעיל וכמעט בלתי נגמר.

      לא בכדי הפכו אימוני TRX לפופולאריים כל כך. הם מתבססים על משקל גוף וכוללים חיזוק של כל השרירים, שלא לדבר על השגת חיטוב והרזייה בפרק זמן קצר יחסית.

      אבל לא רק החפצים בגוף מפוסל הם צרכנים של הרצועות הנמתחות הצבעוניות. גם רצים הם קהל יעד מתאים, גם אם רובו עדיין לא הפנים זאת. בין אם מדובר על חיזוק שרירי הלבה ובין אם המטרה היא להגדיל את הסיבולת הפיזית, קבלו שלושה תרגילי TRX שמותאמים לרצים, מתחילים או מנוסים.