וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטורפים או נביאים? הצצה לעולמם של האנשים שמפחדים מקרינה

8.9.2016 / 9:40

הם חיים במקלטים ובמקומות מבודדים, ויוצאים מביתם כשהם עטופים בשכמיה ובכובע מיוחדים שמגנים עליהם מהסביבה. הצצה לעולם של האנשים שרגישים לקרינה סלולרית

צילום מסך

בסרטון: נביאי הזעם, מתוך פנים אמיתיות עם אמנון לוי

אתם יכולים לדמיין יום שבו אתם לא נושאים את מכשיר הטלפון שלכם קרוב לגוף, או יום בלי אינטרנט? כנראה שלא, ואתם לא לבד, כולנו מחוברים למכשירים הניידים שלנו כמעט 24/7. אבל יש קבוצה קטנה של אנשים שמסרבת לקבל את זה. האנשים הללו הם האנשים החרדים מקרינה סלולרית, או כמו שהם קוראים לעצמם - קהילת הרגישים.

האנשים הללו, כמה מאות בארץ ואלפים רבים ברחבי העולם, חיים במרתפים, במקומות מבודדים ובחדרים שרחוקים מכל קרינה אלקטרונית. וכשהם יוצאים החוצה מביתם הם מתעטפים בשכמיה ובכובע מיוחדים שבתוכם שזורים סיבי מתכות שאמורים להגן עליהם. הקיצוניים שבהם חובשים על פניהם מסיכה מיוחדת.

לטענת חבורת הרגישים, הקרינה הסלולרית והווי-פיי, הם אסון שפוגע אנושות בבריאות של כולנו. לטענתם, אנחנו עוד לא מרגישים את הנזק אבל הם, בהיותם רגישים במיוחד, חווים את מה שאנחנו עדיין לא מסוגלים להבין ולהרגיש.

יש לציין כי העמדה הרשמית של הארגון הבריאות העולמי היא כי לא הוכח קשר בין קרינה סלולארית לגידולים סרטניים, ובטח לא לרגישות לקרינה. עם זאת, הטכנולוגיה מתקדמת הרבה יותר מהר מהמדע כך שהרבה שאלות נשאלות פתוחות.

הפרק המלא ישודר הערב (חמישי) ב-21:20 בערוץ 10

  • עוד באותו נושא:
  • קרינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully