וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאוני: ככה תיפטרו מכאב הראש תוך שתי דקות בלבד

5.9.2016 / 6:54

יתכן שכוכב יוטיוב הצליח לפתור את אחד הכאבים המטרידים בכל הזמנים? אלפי מעריצים מעידים שכן. בסרטון הזה הוא מגלה את הטכניקה הייחודית שלו להעלמת מיגרנות והרשת בהיסטריה

ספק 500

כוכב היוטיוב "קמיל" שמחזיק בחשבון Kamil's View, פרסם כבר לפני ארבע שנים סרטון שבו הוא חולק עם הגולשים את הטכניקה הייחודית שלו להעלמת כאבי ראש - הסרטון הזה הפל לפופולרי מאוד לאחרונה, ואפשר בקלות להבין למה.

קמיל טוען כי הוא יכול להעלים את המיגרנה תוך שתי דקות בעזרת שלוש שאלות פשוטות. בסרטון שלו הוא שואל אותן שוב ושוב ומבטיח כי בסוף הוידאו הכאב אמור להתפוגג.

"בכל פעם שאני שואל אתכם שאלה אני רוצה שתחשבו עליה ותענו", הוא אומר. שלוש השאלות שלו הן: "איפה כאב הראש שלכם? באיזה צבע הוא? באיזה צורה הוא?". אחרי שהוא חוזר על השאלות ארבע פעמים הוא טוען: "כאב הראש אמור לעבור עד עכשיו".

איך להיפטר מכאב ראש בשתי דקות. יוטיוב, צילום מסך
הוא קוסם!/צילום מסך, יוטיוב

הסרטון של קמיל כבר צבר יותר מ-1.8 מיליון צפיות ואף שמדובר בשיטה מעט מוזרה, הוא זכה לאלפי מעריצים. "אתה קוסם? זה עבד", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה מלחיץ בקטע טוב".

קמיל מסביר כי "רוב כאבי הראש נוצרים בגללנו - בגלל הלחץ שאנחנו חיים בו. אם תסיטו את תשומת ליבכם ממוקד הלחץ, המוח שלכם יקבל את המסר שאתם מודעים לכאב ולכן יפתור אותו". הוא מציע לכל מי שלא נהנה מהקלה בכאבי הראש לחזור על הטכניקה עוד מספר פעמים.

עוד באותו נושא

מדעי המוח: 10 סלבס עם אייקיו גבוה במיוחד

לכתבה המלאה

קמיל מסביר - איך זה עובד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully