וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקול בראש: איך תחזקו את הגוף ותשפרו את הריצה?

25.8.2016 / 8:00

"אסור לרוץ בלי לחזק את הגוף, במיוחד כשמדובר במרחקים גדולים", אומר עומר רוזנברג, אלוף ישראל בקראטה לשעבר ומאמן קיקבוקסינג בכיר כיום. קבלו שלושה תרגילים תומכי ריצה שכל רץ חייב ליישם

עידו שחם

טיפים על ריצה נכונה שמגיעים מפיהם של רצי מרתון וותיקים, מאמני ריצה וספורטאי עילית הם עניין שבשגרה. אבל מה אם מדובר במי שהיה אלוף ישראל בקראטה וסגן אלוף אירופה בג'יוג'יטסו, ומאמן בכיר של קיקבוקסינג בהווה?

קשה למצוא מישהו שמכיר את רזי אמנויות הלחימה כמו עומר רוזנברג. למרות שמדובר בענפי ספורט שונים בתכלית, הוא מזהה קווי דימיון ברורים בין קיקבוקסינג לריצה, בעיקר בכל מה שקשור בחוזק מנטלי.

"הריצה היא אחד מכלי האימון הכי חשובים שלי והכנה מצוינת לתחרויות", הוא אומר. "הריצה מדמה עבורי הכנה למאבקים פנימיים בדרך להשגת המטרה וחשוב להשתמש בה נכון. אסור לרוץ בלי לחזק את הגוף, במיוחד כשמדובר במרחקים גדולים. תתקדמו בצעדים קטנים ולא מתחרויות מרתון או אנשי ברזל".

איך עושים זאת נכון? צפו בסרטון.

וואלה! NEWS בשיתוף אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully