וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורי הפורמולה: הכירו את אבוט – יצרנית סימילאק

כתבה פרסומית

14.8.2016 / 14:35

איפה ומתי התחילו לייצר סימילאק? כמה מדענים מועסקים במעבדות אבוט, ומהו בדיוק פירוש השם Similac? הנה כל התשובות

בקבוק חלב. ShutterStock
כדי לבחור פורמולה עלינו להכיר את מי שעומד מאחוריה/ShutterStock

בבחירת הפורמולה של התינוק יש לבחון לעומק את רשימת הרכיבים שבתרכובת מזון לתינוקות (תמ"ל), אבל לא רק אותה. כדי לבחור פורמולה כזו או אחרת עלינו להכיר את מי שעומד מאחוריה – את היצרנית, את גודלה, את מפעל הייצור ואת הגוף המחקרי שתומך בה. מה אנחנו יודעים על אבוט, חברת התרופות ומוצרי הבריאות הבינלאומית שמייצרת את סימילאק? בדקנו.

תמ"ל מבית טוב
"הדרך להבין אם רכיבי התמ"ל עובדים יחד באופן אופטימלי היא באמצעות מחקר – בדיקות של צפיפות מסת עצם, מחקרים על התפתחות מערכת העיכול ומערכת החיסון, התפתחות מוטורית ושכלית וכיוצא באלו", אומרת רונית דוייב, המנהלת המדעית של אבוט. "זה היתרון של חברת תרופות גדולה כמו אבוט, שבודקת את יעילות התמ"ל בכלים רפואיים כבר קרוב למאה שנה. לא מספיק להסתכל על התויות ולראות שיש "רשימה מכובדת" של רכיבים, חשוב לוודא שאכן נמצא במחקרים כי אותם רכיבים נספגים בגוף בצורה אופטימלית, וכך מבטיחים את תרומתם להתפתחות וגדילה תקינים של התינוק. כמו כן, מתבצעים תהליכי איכות לצד הקפדה על התקנים המחמירים, הקיימים, על מנת לוודא שהתמ"ל יתאים באופן המדויק ביותר לצרכים של התינוק המתפתח".

התמ"ל הראשון של אבוט, חברת התרופות ומוצרי הבריאות הבינלאומית שמייצרת את סימילאק, יוצר כבר לפני 91 שנה ב?1925. לאבוט יותר מ?100 שנות ניסיון, ובשנות קיומה של החברה הוותיקה נערכו יותר מ?280 מחקרים רפואיים על סימילאק. כל מוצרי סימילאק עוברים בדיקות מקיפות ויסודיות באתר הייצור בחו"ל וע"י משרד הבריאות בשיראל, בטרם הם מאושרים לשיווק.

הודות לפריצת דרך מחקרית של חברת אבוט מוסיפים כיום לתמ"ל של סימילאק נוקלאוטידים בהרכב ובכמות הזהים לאלו הנמצאים בחלב אם. הנוקלאוטידים הינם רכיבים בעלי תפקיד מרכזי במערכת החיסון. רכיבים אלה הינם אבני הבניין של החומר הגנטי ובעלי תפקיד חשוב בהתפתחות מערכת החיסון בגוף התינוק.

תינוק אוכל מבקבוק. ShutterStock
התמ"ל הראשון של אבוט, שמייצרת את סימילאק, יוצר כבר לפני 91 שנה ב?1925/ShutterStock

אבוט – העובדות

ותק: Abbott הוקמה כבר בסוף המאה ה?19, בשנת 1888, על ידי ד"ר וואלס אבוט – רופא משיקגו. מלבד תמ"ל, אבוט מייצרת מוצרים וטכנולוגיות חדשות בתחומי התזונה, הדיאגנוסטיקה, המכשור הרפואי והתרופות הגנריות.

גודל החברה: באבוט מועסקים כ- 74,000 עובדים ב?150 מדינות, בהם 7,000 מדענים העוסקים במחקר ובפיתוח.

ייצור: מפעל הייצור הגדול ביותר של סימילאק ממוקם בעיירה קוטהיל שבאירלנד, בקרבת מחלבות רבות. במפעל נאספים מדי יום כ?500,000 ליטר חלב.

תפוצת המוצר: סימילאק משווק ב?96 מדינות ומזין מיליוני תינוקות בכל העולם.

מחקר ופיקוח: התמ"ל הראשון של אבוט יוצר ונבדק ב?1925 בבית חולים בבוסטון. מאז נערכו יותר מ?280 מחקרים רפואיים על סימילאק. המחקרים מצביעים על דמיון התפתחותי בין תינוקות הניזונים מהפורמולה לאלו הניזונים מחלב אם ומצאו שסימילאק מקנה התפתחות שכלית ופסיכומוטורית הדומה לזו של תינוק יונק ב-7 מדדים קוגניטיביים שונים כגון: מנת משכל IQ, מזג התינוק, עיבוד מידע, התפתחות אוצר מילים, מיומנות שפה, מיומנות מנטלית ומיומנות מוטורית.

הידעת? השם Similac הוא קיצור של הצירוף Similar to Lactation = דומה לחלב אם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המוצרים

בסופו של דבר מזון התינוקות הוא התשתית שעליה נבנית בריאות התינוק והתפתחותו, לפיכך פותחו באבוט מוצרים שונים העונים על צרכי ההתפתחות של תינוקות שונים:

בקבוק חלב. ShutterStock
מזון התינוקות הוא התשתית שעליה נבנית בריאות התינוק והתפתחותו/ShutterStock

סימילאק אדבנס פלוס – הפורמולה היא תרכובת מיוחדת, ללא שמן דקל, המכילה סיבים תזונתיים מסוג GOS, פרוביוטיקה מסוג B. lactis (משלב 2) ונוקלאוטידים. שנמצאו במחקרים במסייעים להתפתחות מערכת החיסון הטבעית ומערכת העיכול של תינוקות. התרכובת מכילה גם לוטאין, התורם להתפתחות המוח והראייה.

מסקר שערכה החברה, עולה כי 84 אחוזים מההורים בישראל מדווחים כי תינוקם סובלים בחצי השנה הראשונה לחייהם מבעיות עיכול. אבוט פיתחה סדרה של מוצרי תמ"ל המסייעים לעיכול: עבור תינוקות החווים מצבי גזים, אי נוחות, צואה קשה או שלשולים, פיתחה החברה את סימילאק קומפורט. התרכובת מכילה חלבון המפורק באופן חלקי, היא דלה בלקטוז ומתאימה גם לתינוקות הסובלים מאי סבילות ללקטוז. עבור תינוקות הסובלים ממצבי אלרגיה ובעיות עיכול הנובעות מרגישות לחלבון חלב פרה יש את סימילאק אלימנטום. התרכובת מכילה חלבון חלב מפורק באופן מלא, כך שהיא נותנת מענה לתינוקות שאובחנו כבעלי אלרגיה או רגישות לחלבון פרה. לשימוש בהמלצה ובפיקוח של רופא או דיאטן-תזונאי.

בנוסף יש את סימילאק Spit-up Relief – תרכובת המיועדת להפחתת פליטות ומכילה עמילן אורז להסמכת הפורמולה בקיבה. לשימוש בהמלצה ובפיקוח של רופא או דיאטן-תזונאי.

כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully