וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 חודשים, 11 אפליקציות: איך לעבור את ההיריון בקלות

8.8.2016 / 7:00

אין דרך להעלים את הבחילות מהיריון או להפוך את החודש התשיעי לקל יותר, אבל הראש הדיגיטלי ממציא לנו פטנטים ואינספור אפליקציות הומצאו ומומצאות ברגעים אלה ממש כדי לסייע לנו לעבור את זה בקלות, יחסית

אישה בהיריון. ShutterStock
מזל טוב!/ShutterStock

הסבתות שלנו ספרו 9 חודשים, אנחנו סופרות 42 שבועות, אבל כל זה לא משנה את העובדה שהיריון יכול להימשך יותר משנה, לפחות עבור כמחצית הנשים בישראל, שמתכננות ומתכוננות לפחות 3 חודשים לפני ההתעברות עצמה. כן, על פי הערכות רפואיות כמחצית ההריונות בישראל הם מתוכננים, וכשליש מהם הם הריונות ראשונים.

מתברר כי מדי שנה מגלות כ-50 אלף נשים כי לראשונה בחייהן צומח לפלא בבטנן עובר זעיר. הבטן תופחת, ומיד עולה ה-שאלה: מתי תתרחש הלידה? אמנם אין לנו דרך לדעת מתי בדיוק התעברנו, אבל הראש הדיגיטלי ממציא לנו פטנטים ואינספור אפליקציות הומצאו ומומצאות ברגעים אלה ממש כדי לסייע לנו לחשב חישובים – שיעזרו גם בשלבי התכנון המוקדמים - וגם כדי לעקוב אחר התפתחות העובר, לשמוע את הדופק שלו או שלה, לצלם את הבטן המתעגלת ואפילו להיכנס לתיק הרפואי ולשלוף ממנו את ממצאי הבדיקות השונות.

הנה 11 אפליקציות ששווה לבדוק ולהוריד לסמרטפון.

אפליקציות שיעזור לחשב את יום הביוץ

אפשר לחשב את יום הביוץ המשוער, על פי תאריכי הווסת. זהו מידע חיוני עבור נשים המתכננות כניסה להיריון או עבור נשים שעוברות טיפולי הפריה. האפליקציות אפילו ישתלו "התראות סקסיות" ביומן שלכן, אם תבחרו בכך.

אפליקציית Glow

אפליקציית Femcal

אפליקציות למעקב היריון רפואי

מכבי שירותי בריאות ושירותי בריאות כללית מציעות למבוטחות שלהן אפליקציות שמאפשרות מעקב אחר שבועות ההיריון ומידע על התפתחות העובר, ומלבדן – אפשרות להיכנס לתיק הרפואי הכולל את כל נתוני ההיריון, תוצאות של בדיקות ומעקבי ההיריון שנערכים במסגרת מעקב ההיריון בקופת החולים.

מעקב היריון במכבי

מעקב היריון בכללית

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אפליקציות שמאפשרות "לראות את הנולד"

אם הסברים מילוליים לא מספקים אתכן, האפליקציה הזו ממחישה את שבועות ההיריון בצורה גראפית וצילומית.

אפליקציית Step by step

וזו אפליקציה שמאפשרת להקשיב לפעימות לב העובר.
אפליקציית My Baby's Beat

חייכי, זו הבטן שלך

ישנן גם אפליקציות שמאפשרות לכן לצלם את הבטן באותה התנוחה, כדי לעקוב אחרי ההתעגלות המבורכת. אפילו לייצר מהתמונות המצטברות סרטון חמוד למזכרת.

אפליקציית Watch me change

אפליקציית Cinemama

לזוז עם הבטן

כדי שתדעו כמה ואיך להתאמן בהיריון, הנה שלוש אפליקציות שמציעות מידע ותרגילים מתאימים, לפי שבועות ההיריון. השלישית מציעה תרגילים שיעזרו לשמור על שרירי רצפת האגן, שעלולים לספוג חבלה במהלך הלידה.

אפליקציית Oh baby

אפליקציית Pregnancy Workout Today

אפליקציית: Pregnancy Pelvic Floor Plan

הטבה טובה לבריאות- הנחה על מגוון מוצרי אלטמן לנרשמים חינם למועדון, לחץ להרשמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully