וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק גברים: איך הופכים את טורניר היורו לבילוי משפחתי?

28.6.2016 / 12:26

במתחם הייעודי החדש שהוקם בנמל תל אביב צפייה במשחקי הכדורגל, היא רק חלק קטן מהחוויה. מה עוד תוכלו למצוא שם?

אתר רשמי

יורו, לכל המשפחה: מספר שבועות אחרי שלקחה חלק מהותי במצעד הגאווה בצורת מסיבת ענק של שירזי ומתן החסות למרתון סמסונג תל אביב ומרוץ הנשים, הקימה ענקית הספורט אדידס מתחם חווייתי לאוהדי כדורגל לכבוד משחקי היורו 2016.

המתחם, שנקרא, THE BASE TEL-AVIV ממוקם ביריד המזרח בנמל תל אביב ויפעל עד ערב הגמר של היורו ב-10 ליולי. המתחם עוצב בהשראת THE BASE BERLIN הראשון שהוקם בעולם על ידי החברה בברלין.

אדידס - מתחם יורו. סולאל פקיאל, ספק 500
אדידס - מתחם יורו/ספק 500, סולאל פקיאל

הכניסה למתחם פתוחה ללא תשלום לקהל הרחב, ובין השאר ניתן למצוא שם מבחר מגרשי כדורגל ייעודים למגוון משחקים שונים: מגרשי פרקט למשחק 3 על 3, כדורגל שולחן, טניס כדורגל (המשלב מגרש טניס ומשחק כדורגל), ו-Panna cage, הלהיט העולמי בו ישחקו את המשחק הטרנדי Panna - אחד על אחד.

את פעילות THE BASE TEL-AVIV מלווה אפליקציה ודף פייסבוק ייעודי שפתחה אדידס במיוחד לכבוד האירוע ובה פרטים על פעילויות המתחם, שעות הפתיחה, הרשמה לטורנירים ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אדידס - מתחם יורו. סולאל פקיאל, ספק 500
אדידס - מתחם יורו/ספק 500, סולאל פקיאל

במתחם פועל גם אזור סוני פלייסטיישן עם 12 עמדות, בחסות סוני, שבו יוכלו המשתתפים ליהנות מהמשחק Pro Evolution 2016 שהושק במיוחד עבור היורו. ואם זה לא מספיק, לרגל פתיחת המתחם, הוטסו לארץ שני כדורים חכמים (Smart Ball) - חוד החנית הטכנולוגי בתחום מדידת הביצועים בעולם הכדורגל.

אדידס - מתחם יורו. סולאל פקיאל, ספק 500
אדידס - מתחם יורו/ספק 500, סולאל פקיאל

ואיך אפשר בלי חווית הצפייה של היורו? ב-THE BASE TEL-AVIV מוצבים מסכים בכל פינה, ובחצר יוצבו שני מסכי ענק נוספים בגודל של 12 מטר כל אחד, בהם יוכלו לצפות יחד קהל של עד 500 איש, עם מערכת סאונד 360 מעלות. במקום יהיה גם בר שתייה שיכיל 70 מקומות ישיבה ויגיש שתייה ואוכל במחיר סמלי.

כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully