וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו תראו במה ימית סול התאהבה במבט ראשון

15.6.2016 / 13:49

בניגוד למה שנהוג לחשוב, גם שימוש בעדשות מגע דורש תשומת לב לכללים, בראשם בדיקה מקיפה של אופטומטריסט. מדוע יש מי שסובל בעת שימוש בעדשות מגע, ומה הפתרון שמציעים כיום בשוק?

אתר רשמי

חוסר נוחות היא הסיבה המובילה לנטישת מרכיבי עדשות מגע כיום, לכן גם אם מדובר בעדשות מגע יומיות וגם אם מדובר בחודשיות מומלץ להשתמש בעדשות מהדור החדש המציעות נוחות גדולה יותר בזכות פיתוחים טכנולוגיים.

חשוב להבין שגם בעדשות מגע המחיר הוא פקטור של איכות, נוחות וחדשנות טכנולוגית ההופכים את השימוש בעדשות לחוויה אחרת לגמרי.לדוגמה, בחודשים האחרונים ניתן למצוא בשוק עדשות יומיות חדשות, עם מדרג מים, פיתוח טכנולוגי חדשני ההופך אותן לנוחות במיוחד.

מחקר שנעשה על עדשות אלו מצא שתשעה מתוך עשרה משתמשים בדור החדש של העדשות הצהירו שאינם מרגישים את העדשות בעיניים כלל. בין השאר, בשל העובדה כי הן עשויות מחומר הנקרא סיליקון הידרוג'ל, שמאפשר עבירות חמצן גבוהה יותר ומשלבות סיכוך מתמשך ויכולת נשימה ראשונה במעלה.

לכן, בעת התנסות בעדשות מגע יומיות או חודשיות בקשו מהאופטומטריסט לספר לכם על כל הסוגים העומדים לרשותכם. עשו בדיקה איכותית ומדויקת אצל אופטומטריסט מוסמך והשקיעו קצת יותר בבריאות העיניים שלכם. מיד תרגישו את ההבדל.

Luxvision

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully