וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראתה כבר הכל: האחות שחיה את יחידת הטראומה כבר 11 שנים

9.6.2016 / 6:35

ביום ראשון תעלה לשידור הסדרה גיבורים, שחושפת את שגרת חייה המורכבת של האחות אביגיל שימונוב. שאלנו אותה איך לא לוקחים את הטראומה הביתה, ואיך מתמודדים עם כאב המשפחות. צפו בראיון באולפן וואלה! NEWS

עורכת ווידאו: נועה לוי

אביגיל שימונוב חיה את חדר הטראומה של איכילוב כבר 11 שנים. היא עובדת סביב השעון ומתמודדת עם המקרים הכי קשים שיש, ועם האתגר הגדול מכולם – הקשר עם משפחות הפצועים. ביום ראשון תעלה בערוץ 10 הסדרה גיבורים שעוכבת אחר שגרת היומיום המתוחה שלה.

"אני למעשה מרכזת את כל הטיפול הרפואי המורכב שהפצועים צריכים לקבל מהכניסה לבית החולים ועד שהם משתחררים לבית או למוסד שיקומי", היא מספרת בראיון לוואלה! NEWS. לשאלה איך מתמודדים עם המשימה הקשה של לספר לאמא שבנה עומד להיכנס לניתוח מסכן חיים, היא עונה כי "זה לא פשוט, זה לא משהו שמתרגלים אליו, עושים את זה בהמון רגישות, יושבים מול המשפחה ומבינים מה בדיוק הצרכים שלה".

שימונוב, בת 43 היא אם יחידנית לילד בן 8. לשאלה האם היא מצליחה להשאיר את הטראומה בבית החולים, היא עונה כי היא משתדלת לא לקחת את זה עמה הביתה, "אבל יש דברים שהם לא בשליטתנו. אני מנסה לעשות סוויצ' בדרך הביתה באוטו עם עצמי ועם הרדיו. אבל אני לא מתעלמת מהיום שעברתי, ומשתפת את הבן שלי".

גיבורים. אילן בורלא,
גיבורים/אילן בורלא

"גיבורים" - סדרת דוקו-אקשן מקורית - תשודר במוצאי חג שבועות, ראשון 12.6, שעה 21:00 בערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully