וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מהפיג'מה: 5 סיבות לישון עירומים

אספנו עבורכם את כל הסיבות הכי טובות להפטר מהפיג'מה ולישון בעירום. בין השאר, זה יגרום לכם לישון טוב יותר, ישפר את הסקס וגם יתרום לבריאות הכללית שלכם. מה תודה? תתפשטו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בווידאו: אם אתם כבר במיטה - זו תדירות הסקס שתעשה אתכם מאושרים

מה אתם לובשים למיטה? התשובות לשאלה הזאת עשויות לנוע מבייבי דול ועד לחולצת סוף מסלול, אבל כמעט תמיד תהיה תשובה. כלומר, רוב האנשים לובשים משהו למיטה ולא ישנים בעירום. כשמרילין מונרו נשאלה את אותה שאלה, תשובתה האלמותית על כך שהיא ישנה מדי לילה כשלגופה רק הבושם שאנל מס' 5, הפכה את הבושם הצרפתי לאיקוני, אך למרבה הצער היא לא עשתה את אותו השירות לשינה בעירום. המציאות היא שרוב האנשים מעדיפים ללכת לישון כשהם לבושים בפיג'מה ונכנסים למיטה בעירום רק כשיש להם תכניות מאוד ספציפיות. ואפילו אז, יעדיפו רוב האנשים לחזור וללבוש משהו לאחר מעשה, ולפני שהם נרדמים לשנת לילה.

אולם, מומחים סבורים שזה לאו דווקא הרגל מוצלח כל כך. למרות שמספר מחקרים כבר הוכיחו שלשינה בבגדים עלולות להיות השלכות שליליות על איכות השינה ועל הבריאות הכללית שלנו, רק 10% מהאוכלוסייה (על פי הערכות) ישנים בעירום כעניין שבשגרה. לשינה בעירום יש מספר יתרונות בריאותיים ופיזיים, החל משיפור המאזן ההורמונלי ומצב הרוח וכלה בסקס טוב יותר. אז כדי לעזור לכם לשקול פרידה חד צדדית מהפיג'מה שלכם, אספנו כמה סיבות מצויינות לישון בעירום. הנה כמה מהן:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully