וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו כמה פעמים אתם מקיפים את כדור הארץ במהלך החיים

11.5.2016 / 7:08

סקר שנערך בקרב אלפי אנשים ברחבי העולם ניסה להתחקות אחרי הרגלי החיים שלהם. התוצאות גילו שאנחנו יושבים הרבה יותר מדי, מתעסקים בטלפון כל הזמן ומדברים לא מעט. אבל מי צוחק ורוקד הכי הרבה?

מערכת וואלה! News

בווידיאו: זה מה שקורה לצוואר שלכם מרוב בהייה במסכי הטלפון

גם לכם נראה שיותר ויותר אנשים רצים, שוחים והולכים? ובכן, כנראה שסתם נראה לכם. על פי סקר בינלאומי חדש שנערך בקרב 9,000 אנשים מרחבי ארה"ב, אנגליה, קנדה, צרפת, קוריאה, ספרד, גרמניה ומקסיקו, אנחנו מבלים קצת יותר מחצי אחוז מהזמן שלנו בעשיית פעילות גופנית. ומה בקשר לישיבה, סקס ושיחה עם בני הזוג שלנו? גם פה יש תוצאות מפתיעות.

הסקר שנערך בשיתוף חברת "ריבוק" מצא כי אנשים מבלים 0.69 אחוזים מזמנם בפעילות גופנית מה ששווה ערך ל-180 ימים מתוך 25,915 בהם הם חיים בממוצע. כדי להשוות כמה בדיוק אנחנו משקיעים בכל פעילות בחיים שלנו, הסוקרים בדקו גם כמה זמן בממוצע אנשים יושבים, מתעסקים בטכנולוגיה ומכשירים אלקטרונים אחרים, מדברים עם בני הזוג שלהם ועושים סקס.

בחורה יושבת בשירותים עם סמארטפון ביד. ShutterStock
לוקחים אותו גם לשירותים/ShutterStock

התוצאות הראו כי אנשים מבלים בממוצע 41 אחוזים מזמנם בהתעסקות עם מכשירים אלקטרוניים, 29 אחוזים בישיבה (ברוסיה זה כבר עולה ל-32 אחוזים), 6.8 אחוזים באינטראקציה עם בני המשפחה והאהובים שלהם ו-0.45 אחוזים בסקס. התוצאות נשמעות לכם הגיוניות אך עגומות? לא בהכרח. החוקרים חישבו ומצאו כי במהלך חייו, אדם ילך מרחק שווה ערך לטיפוס לפסגת הר אוורסט 45 פעמים (מינוס העלייה) ויקיף את כדור הארץ כמעט פעמיים.

אבל הסקר לא נגמר כאן. התוצאות הראו כי המקסיקנים צוחקים הכי הרבה מבין תשע המדינות שנבדקו. ובמספרים מדויקים – 24 פעמים ביום. הרוסים הם אלה שרוקדים הכי הרבה – 15 פעמים בחודש וגם אלה שישנים הכי הרבה – 7 שעות וחמש דקות כל לילה. ומה באשר לאנגלים? הם אלה שחולמים הכי הרבה בהקיץ והם עושים את זה כל יום, ולפעמים כמה פעמים ביום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully