וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועת הווטסאפ של הגן: האמת על מי שיטפל בילדים שלכן

7.4.2016 / 17:00

צבא האמת של האמהות מתייצב כדי לעזור לך למצוא מסגרת חמה ואוהבת לילד - אלוהים יודע שאחרי חופשת לידה שלמה במחיצתך, הגיע הזמן שמישהו מקצועי יטפל בו. וגם: המתנה הסקסית שהבנות קנו ליעל נצר לקראת הלידה

ראובן קסטרו

שרדת את חופשת הלידה בשן ועין והגיע הזמן לחזור ולהשתלב בציוויליזציה ובחברת מבוגרים. או במילים אחרות, נגמר הכסף, ואת חוזרת לעבודה. כדי שאת תוכלי ללכת למשרד כל בוקר, מישהי אחרת צריכה לטפל בילד שלך. השלב הראשון הוא לבחור בין מטפלת לגן. לכל אחת מהאופציות היתרונות שלה, אבל לך זה לא באמת משנה כי את תראי הרי רק את החסרונות.

הגן הזה צפוף מדי, אחר מנוכר מדי. המטפלת הזאת מבוגרת מדי, זו צעירה מדי והשלישית... בואי נגיד, שרצית מרי פופינס וקיבלת מירי רגב. ומעל לכל מרחפת חרדת האביוז, כי צחוק בצד – אין דבר מחריד יותר מלראות את הילד שלך מככב בסרטון מצלמות נסתרות שמאשש את הסיוט הגדול ביותר של כל הורה.

אז אחרי שמצאת סוף סוף גן שמוצא חן בעיניך, תיפרדי ממנו יפה ונופפי לגננת האנתרופוסופית לשלום. כי הגן מלא וההרשמה אליו נסגרה לפני ארבע שנים. היית צריכה לחשוב על זה כשבייצת. עכשיו לכי תמצאי פשרה נסבלת אחרת ותחשקי שיניים כשהסלולרי שלך יצפצף 4,000 פעם ביום עם הודעות מיותרות מקבוצת הוואטסאפ של הורי הגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully