וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני 8 וכבר עם חורים בשיניים: דירוג נמוך לילדי ישראל בבריאות הפה והשיניים

27.3.2016 / 12:28

ישראל אמנם נמצאת בין המדינות המובילות ב-OECD במספר רופאי השיניים לנפש אך ילדי ישראל נמצאים הרחק מאחור עד כדי כך שמחצית מהילדים בגיל 8 כבר סבלו מחורים בשיניים. האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים לא משאיר כל ספק, מברשת שיניים חשמלית לילדים היא הפתרון האופטימלי

oral b. oral b,
מברשת שיניים חשמלית לילדים. הפתרון האופטימאלי לילדים/oral b

האם אתם דואגים לבריאות הפה של ילדכם? כנראה שלא. סקר חדש שערך מכון "מדגם ייעוץ ומחקר" מצא שהרגלי צחצוח השיניים של הדור הצעיר רעים ואף גורמים לכך שלמחצית מהילדים עד גיל 8 נמצאו חורים בשיניים.

המצב הנוכחי מציב את ישראל במקום לא מחמיא בכל הקשור במצב בריאות הפה בקרב ילדים מבין מדינות המערב – במקום ה-19 בלבד – זאת, למרות שהיא מדורגת במקום החמישי במדינות ה-OECD במספר רופאי השיניים לנפש, יותר מבריטניה, גרמניה וצרפת.

הסקר נערך לרגל חודש בריאות הפה לילדים שיזמו מותג היגיינת הפה,Oral-B בשיתוף עם האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים ורשת סופר-פארם.

תוצאות הסקר עוררו דאגה בקרב האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים, שפרסם הודעה שמחזקת את הקשר ההדוק בין בריאות הפה שלנו לבריאות הכללית. "ברגע שאנו כמבוגרים אחראיים, נבין את חשיבות הצחצוח ונסמן אותו כמשהו שלא ניתן לוותר עליו, נוכל לחנך בהתאם את הילדים לצחצוח נכון, פעמיים ביום במשך שתי דקות, ולעזור במניעת עששת ומחלות חניכיים עתידיות".

אוראל בי. יח"צ,
מסירה פי 2.5 יותר רובד חיידקים ממברשת ידנית/יח"צ

בחברת Oral-B מיהרו להגיב עם מוצר חדש שעשוי לפתור את הבעיה: מברשת שיניים חשמלית נטענת לילדים בעלת ראש מותאם במיוחד לילדים בכדי לאפשר להם להגיע לכל האזורים בחלל הפה. כמו כן, המברשת החדשה מסירה פי 2.5 יותר רובד חיידקים ממברשת ידנית.

בשל היתרונות הבלעדיים הללו, האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים ממליץ על השימוש במברשת השיניים החשמלית החדשה של Oral-B לילדים כבר החל מגיל 3: "בעידן בו אנו חיים, מברשת השיניים החשמלית לילדים היא פתרון אופטימלי".

במהלך חודש בריאות הפה לילדים (עד ה-13.4) תוצע מברשת השיניים החשמלית לילדים בהנחה של 50% בכל סניפי סופר-פארם והקהל מוזמן להתנסות.

חברת Oral-B

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully