וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'מה-מה: בת 3 הפכה את אחותה לזברה עם טוש לא רחיץ

26.2.2016 / 7:00

אתם יודעים שהילדים שלכם זוממים משהו, כשבבית משתרר שקט ליותר מכמה דקות. גם איימי הרמן חשדה בבנות שלה, אז היא שלפה מצלמה והלכה לחפש אותן בבית וגילתה שהן קצת ירדו מהפסים

צילום מסך

איימי הרמן, אמא לשתי ילדות בנות 3 ושנה וחצי מאוסטרליה, ידעה שמשהו חשוד קורה כשהבינה שהבנות שלה משחקות בשקט כבר דקות ארוכות. אז היא עשתה מה שכל אמא שפויה ורציונלית היתה עושה – הלכה לחפש אותן בבית כשהיא חמושה במצלמת סמארטפון שלופה.

כשהיא מצאה אותן היא נחרדה לגלות שבתה סוברן בת השלוש החליטה להפוך את אחותה הקטנה פיפן לזברה באמצעות טוש. ולא מהסוג הרחיץ. בסרטון ניתן לשמוע את האם שואלת את בתה "מה קורה כאן?" ובתה משיבה לה בשיא הנונשלנט: "היא זברה!". כשהאם מפגינה תרעומת על המיזם האמנותי של בתה, היא משיבה בהסבר: "אבל אני אוהבת זברות. אנחנו אוהבות להיות זברות". לכו תתווכחו עם זה.

הרמן העלתה את הסרטון לעמוד הפייסבוק שלה והוא מיד הפך לוויראלי וזכה ל-11 מיליון צפיות. האם, שעוסקת באמנות בעצמה, סיפרה כי מדובר בבית מאוד יצירתי ולכן למרות שלא היתה מרוצה מהבחירה של בתה לצייר דווקא בטוש לא רחיץ, בסתר ליבה היא היתה גאה בה על כך שהיא מבטאת את היצירתיות שלה. ובאשר לפיפן הקטנה, הרמן מעדכנת שלאחר טבילה ארוכה באמבטיה וקרצופים עיקשים בשמפו היא כבר לא נראית כמו זברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully