פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      לילה טוב ובתאבון: 8 מאכלים שיעזרו לכם לישון טוב יותר

      סובלים מנדודי שינה? מתקשים להרדם? אולי זה בגלל משהו שאכלתם. אנחנו כאן כדי לספר לכם אילו מאכלים יעזרו לכם להרדם יותר בקלות, ואולי אפילו ישפרו את איכות השינה שלכם

      לילה טוב ובתאבון: 8 מאכלים שיעזרו לכם לישון טוב יותר
      יו טיוב

      בווידאו: אם שום דבר אחר לא עוזר לכם להרדם, נסו את השיטה הזאת

      שינה היא מעמודי התווך של חיינו. אבל כמו כל דבר טוב בחיים, אנחנו הופכים מודעים לערך שלו עבורנו רק כאשר אנחנו מאבדים אותו. אין כמו לילה לבן ויום של עייפות מתישה שיגיע אחריו, כדי לגרום לנו להעריך שנת לילה (או שנ"צ) טובה. לא מאמינים לנו? פשוט תשאלו כל הורה טרי. שינה טובה ואיכותית היא משהו ששווה את משקלו בזהב.

      אם עברתם את הגיל שבו אתם יכולים לדפוק המבורגר ב-3 לפנות בוקר מבלי לחוש בהשלכות של זה, בטח כבר שמתם לב שיש מאכלים מסויימים שאכילתם משפיעה על השינה. במקרה של ההמבורגר בשעת לילה מאוחרת, סביר להניח שההשלכות יהיו לא נעימות (צרבת, כאבי בטן וכו'). אבל אפשר גם להיפך. ישנם מאכלים שאכילתם סמוך לזמן השינה עשויה לסייע לכם להרדם ואפילו לשפר את איכות השינה שלכם. הנה כמה מהם: