וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת חשק: 5 צמחים להגברת החשק המיני

אבי ציטרשפילר

14.2.2016 / 8:00

עזבו אתכם מזרי פרחים ליום האהבה. הרבה לפני המצאת הוויאגרה אנשים השתמשו בעשבי מרפא וצמחים כדי לשפר את העוררות המינית והאון הגברי. במיוחד לוולנטיינס – מצעד עשבי המרפא שיחזירו אתכם לעניינים

ShutterStock

בווידאו: אבי ציטרשפילר מציג את הפירות היבשים הכי בריאים

החורף מדכא לכם את החשק המיני? או שאולי זו השגרה שמכבידה עליכם וקצת מייבשת לכם את המוג'ו? האמת, שגם אם הכל טוב שם, יכול להיות שבא לכם להעיר קצת את חיי המין שלכם? הרבה לפני המצאת הוויאגרה, היו אלה צמחי המרפא שבאו לעזרת חבר וסייעו בהגברת החשק המיני. ואין שום סיבה שמה שעבד במשך מאות ואלפי שנים, לא יעשה את העבודה גם בחדר המיטות שלכם.

רוב הצמחים שמשמשים להעלאת החשק המיני פועלים על שיפור הסירקולציה, שכן הביטויים הפיזיים של עוררות מינית תלויים במידה רבה באספקת דם מוגברת לאיברי המין. יש ביניהם כאלה שמוכרים יותר, כמו: ג`ינקו בילובה – שמשפר את מחזור הדם בכל חלקי הגוף, כולל אברי המין; זנגביל (ג'ינג'ר) – תבלין המשפר זרימת דם לאיבר המין. מעניק המרצה כללית מיד עם נטילתו, ויוצר תחושת חמימות בכל אברי הגוף; ציפורן – משפר תפקוד מיני (ניתן להשרות שיני ציפורן בברנדי למשך שבועיים); וחוואיג' – המכיל ממריצים טבעיים (ניתן לתבל איתו את הקפה ולשתות). צמחים נוספים הפועלים על מחזור הדם: קינמון, רוזמרין, פפריקה חריפה, שום, צ'ילי.

אבי ציטרשפילר, עשבונאי, הרבליסט והבעלים של "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציג 5 צמחים טבעיים שאתם פחות מכירים להעלאת החשק והאון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully