וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציור שמראה על מה כל האימהות חושבות, ובפירוט רב

10.2.2016 / 9:29

סטיבן ביקש מאישתו קייט שתצייר לו את כל מה שעובר לה בראש לפני השינה. אז היא עשתה את זה. התוצאה - ציור מפורט שכל אמא תזדהה איתו וזכה ללמעלה משלושה מיליון צפיות

ציור של אמא. redit, צילום מסך
ביקשת, קיבלת/צילום מסך, redit

אבות ממאדים אימהות מנוגה: אישתו של סטיבן, קייט, תמיד אומרת לו שהיא מתקשה להרדם בלילה בגלל כל המחשבות שמתרוצצות לה בראש לפני השינה. אז אחרי ששמע את זה אינספור פעמים, סטיבן ביקש מאישתו שתראה לו למה היא מתכוונת. התוצאה - ציור מפורט. מאוד. עם כ-ל המחשבות שעוברות לקייט בראש.

"היא תמיד אמרה לי שלא הייתי שורד יממה אחת בראש שלה. אחרי שראיתי את הציור, אני חושב שהיא צודקת", אמר סטיבן. את הציור הוא העלה לאתר Reddit, עם הכיתוב "ביקשתי מאישתי לצייר לי תמונה של מה שהולך לה בראש. וזו הייתה התגובה שלה".

ציור של אמא. redit, צילום מסך
רק רוצה מילקשייק/צילום מסך, redit

הציור המורכב מכיל כמה מחשבות שכל אמא תוכל לזהות ולהזדהות: "הילדים שלי מדהימים ורשעים בעת ובעונה אחת", "איפה הדבר הזה מלפני שנתיים שאני לא מצליחה למצוא???", "הליכלוך מתחת למקרר", "כביסה", "תחביבים? כיף? דייטים?" ואיך אפשר בלי - "בא לי מילק שייק". התמונה הוויראלית הגיעה כבר לכמעט 3 מיליון צפיות בשבוע האחרון.

בני הזוג שאחראים לה מגיעים מג'ורג'יה שבארה"ב והם הורים לילדה בת שבע ולילד בן ארבע. לטענת האב סטיבן, המחשבות של קייט הן כמעט אותן מחשבות שעוברות אצלו בראש. לדבריו ההבדל הוא שאצלו הן מתפזרות על כל היום, ואילו אצלה הן כולן מתרוצצות בו זמנית בכל רגע נתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully