פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      7 מאכלים שעושים אתכם רעבים

      אתם אולי לא מודעים לזה, אבל היוגורט או חטיף הגרנולה שאתם מנשנשים בין הארוחות כדי להפיג את הרעב, למעשה רק גורמים לכם להיות יותר רעבים. רשימת המאכלים שמתעתעים בכם וגורמים לכם לאכול יותר

      צום יום כיפור (ShutterStock)
      המאכלים שישלחו אתכם בחזרה למקרר, לחפש עוד (אילוסטרציה: shutterstock)

      מכירים את הימים האלה שתיבת המייל שלכם מתפוצצת וכל דקה עפות לעברכם עוד ועוד משימות, ונדמה שככל שאתם מנסים לצמצם אותן, הן רק מתרבות ומתרבות? אז זה בערך מה שקורה בגוף שלכם כשאתם אוכלים מאכלים שמקפיצים את רמות הסוכר שלכם באחת, ובמיוחד כשאתם רעבים. אכילת מאכלים מסויימים כשאתם רעבים, אולי תשקיט את הבטן המקרקרת שלכם לזמן קצר, אבל בטווח הארוך היא תעשה אתכם רעבים יותר ותגרום לכם לצרוך יותר קלוריות ממה שהייתם צורכים לולא אכלתם אותם.

      חלק מהמאכלים הללו עשויים להפתיע אתכם, שכן הם שוכני קבע ברשימת ה"מאכלים הקטנים והבריאים" שאנחנו נוהגים לנשנש בין ארוחות, ושנתפסים בעינינו כלא מזיקים, ואפילו 'בריאים'. הנה כמה מהם: