וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוני הקטן שלי: מה הילדה הזאת עשתה שהביא לה 17 מיליון צפיות?

24.1.2016 / 16:00

אוברי ארנולד בת ה-5 נורא אוהבת לצפות בסרטוני הדרכה של איפור ושיער, אז היא החליטה לצלם אחד כזה בעצמה. אבל אפילו היא לא ציפתה שהסרטון הראשון שלה יהפוך לכזה להיט רשת

צילום מסך

חשבתם שלרוץ איתם ביד זה הדבר הכי גרוע שהילד שלכם יכול לעשות עם מספריים? הנה ילדה שמאתגרת את הפרדיגמה הזאת. חלומה הגדול של אוברי ארנולד בת החמש הוא להיות וולוגרית (בלוגרית וידאו) יופי ביוטיוב ולהעלות סרטוני הדרכה של איפור ושיער להנאת עוקביה. חמושה בערימת מוצרי איפור ישנים שנתנה לה סבתה ובזוג מספריים פשוטים מהקלמר שלה, התייצבה אוברי מול המצלמה כששפתון בצבע חום סבתות משוח על שפתיה (ולא רק עליהן), וצילמה את סרטון ההדרכה הראשון שלה – כיצד לגזור את הפוני.

אתם יכולים לדמיין את התוצאה. אבל למה לדמיין, כשאפשר פשוט לצפות? "היא ביקשה ממני לעזור לה להציב את הטאבלט כך שתוכל לצלם את עצמה", סיפרה סבתה דבי ארנולד. "היא מרבה לצפות בסרטוני הדרכה של איפור אונליין. היא צילמה בעבר סרטונים של עצמה רוקדת או מעמידה פני מורה בבית ספר... כל מיני דברים דמיוניים כאלה". בסרטון ניתן לראות שאוברי הקטנה מתרכזת מאוד לפני כל תנועה של המספריים, בזמן שברקע נשמעות אמה וסבתה משוחחות ביניהן בחדר סמוך. "האמת שבכלל לא שמנו לב שהיו שם מספריים. פשוט עזרנו לה להתארגן עם הטאבלט במטבח ועזבנו אותה לנפשה", הודתה הסבתא.

ילדה גוזרת פוני. צילום מסך, צילום מסך
אל תעקבו אחרי סרטון ההדרכה הזה/צילום מסך, צילום מסך

כשסבתה של פרח הטיפוח הקטנה הבחינה בתספורת החדשה של נכדתה התגובה שלה היתה די קולית, היא העלתה את הסרטון לעמוד הפייסבוק שלה, תייגה את הספרית שלה ושאלה אותה: "גם את התחלת ככה?" תגובתה של הספרית הכילה עצה מקצועית: פשוט הניחו לפוני לצמוח.

ואיך הגיבה אוברי לתספורת החדשה ולקהל העצום שלו היא זכתה? "היא מעט מובכת, אבל זה בסדר. יבוא יום שהיא ממש תבכה על זה – אחרי שנראה את הסרטון הזה לחבר הראשון שלה", התבדחה אמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully