וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיעות בסטייל: את והבטן שלך

1.1.2016 / 8:23

תשעת החודשים בהם אתן מצפות יכולים להיות התקופה הכי מסוגננת בחייכן - קולקציה שיקית ומגוונת לוקחת את הסטייל בזמן ההריון צעד אחד קדימה. געגועים לגזרה מצומצמת? ממש לא. קבלו גרדרובה נוטפת שיק שהופכת את הבטן לאקססורי הכי לוהט שיש

רמי לי. גיא כושי ויריב פיין, ספק 500
רמי לי/ספק 500, גיא כושי ויריב פיין

היריון חדש הוא עניין מרגש ומלהיב, להעביר אותו בסטייל מגדיל את הכיף. נכון שלשמור על שיק בתקופת ההיריון, כשהגזרה מתרחבת זה אתגר לא קטן, אבל אפשרי ואפילו מסעיר.

במצב החדש קיימת התלבטות בין האפשרות להסוות את הבטן המבצבצת בבגדים מתנופפים בסגנון בוהו עליז או להבליט אותה ואת שאר חלקי הגוף המתעגלים עם פריטים צמודים ונטופי שיק. ומה לגבי הערב? מה לובשים לאירועים? דבר אחד ברור: זה שהגוף שלכן משתנה לא אומר שצריך לוותר על שיק ועל מלתחה מגוונת ומחמיאה.

מבט אחד במלתחה העשירה שמציע מותג רמי-לי מוכיח שאתן לא צריכות לשלוח את הסטייל לחופשה של תשעה חודשים, אלא לקחת אותו לגבהים חדשים. מגוון הפריטים המגניבים והטרנדים מאפשר לכן להישאר נאמנות לסגנון שלכן או אפילו, להעיז יותר ולנסות כמה מהטרנדים שתמיד רציתן אבל לא העזתן. כי מה כבר יכול לקרות? אתן בהריון ומותר לכן הכול. תאשימו את ההורמונים.

רמי לי. גיא כושי ויריב פיין, ספק 500
רמי לי/ספק 500, גיא כושי ויריב פיין

יש למה לצפות

ברמי-לי עצבו קולקציה שמתכתבת עם כל הטרנדיים הנכונים, היא כוללת פריטים שמתאימים לכל סגנון לבוש, כאלו שיגרמו לך להפיג את הגעגועים לגזרה הדקיקה ולהציג את האקססורי הכי לוהט באזור: הבטן.

האוסף מציע פריטי קזואל לשעות היום לצד דגמים שאפשר ללבוש כשנדרשת תלבושת רשמית או חגיגית יותר. אבל דבר משותף לכולם, הם יאפשרו לכן להעביר את ההריון בקלות ובנוחות – הגזרות והבדים תכננו לגזרה המשתנה ומתאימים למצב הרוח שלכן, במידה והוא עובר שינויים כמו הגוף.

מהקולקציה ברור כי מעצבי הרשת יצרו קו שמונחה מהקביעה שכל מה שנכון וטרנדי יכול להתאים גם בהריון. הם בחרו לכלול את המגמות שנצפו על המסלולים בתצוגות הכי לוהטות ומכתיבות את האופנה בעונה הנוכחית. את הרעיונות והתחזיות של עולם האופנה תרגמו המעצבים של המותג לפריטים שחובה לאמץ.

כל אחת תוכל לבחור את הלוק שמדבר אליה ולהרכיב אאוטפיט בסטיילינג משובח. החל מחולצות בייסיק וכיתובים עם קריצה, דרך שמלות מדליקות ועד שילובי שחור לבן במשבצות ופסים . אם לא שמתן לב, חולצות הפסים עברו לאחרונה לקדמת הבמה – מי שרוצה להשוויץ בבטן הגדלה הפסים יעשו את זה בצורה יפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רמי לי. גיא כושי ויריב פיין, ספק 500
רמי לי/ספק 500, גיא כושי ויריב פיין

מי אמר שנשים בהיריון לא יכולות ללבוש ג'ינס סקיני סופר קול

לא משנה מה סגנון הלבוש שלכן, ג'ינס טוב תמיד יעניק לכן את המראה הנכון עם המון סטייל. צמוד או זרוק, בהיר או כהה, נמוך או גבוה - לכל אחת יש מכנסי ג'ינס אהובים ומחמיאים, אבל תמיד יש בארון מקום לעוד אחד. רמי-לי יצרו ליין ג'ינסים אולטימטיבי שמתבטא במשחק עם הבד ויצירת קולקציה מגוונת.

נבחרת הדנים מתאפיינת בשטיפות, גוונים וגזרות טרנדיות אך סופר נוחות. יש אופציות שונות לאזור הבטן כמו חגורת בטן או גומי ואפילו כאלו שנראים לגמרי כמו ג'ינס רגיל עם טריק שמאפשר ללבוש אותם בהיריון – הג'ינס הזה ישמש אתכן גם אחרי הלידה, כמעט בטוח שלא תצליחו לוותר עליו. בויפרינד, סקיני, עם קרעים או עם קיפולים - בקלות תוכלו לבחור גינס ולהרכיב איתו מראה "קולי", אך סופר נוח. כשתוסיפו חולצה משובצת טרנדית מהקולקציה וז'קט קלאסי שחור, אין ספק שזה יהיה לוק ההריון הכי מגניב בהיסטוריה.

בשלבים מתקדמים כשבטן גדלה, אם אתן לא רוצות להראות עוד יותר גדולות, זה הזמן לבגדים צמודים. מכנסי לייקרה, טיץ דמוי עור או חצאית עיפרון ייצמדו לגוף כמו שצריך, במיוחד בערב ובאירועים. ואם אתן רוצות לקחת את המראה הסקסי צעד אחד קדימה שמלת ערב קצרה ולוהטת היא הבגד בשבילכן – בכל מלתחה צריכה להיות שמלה קטנה שחורה וגם בתשעת החודשים כדאי שתהיה אחת כזאת.

גם טרנד הבוהו שהוא הדבר הכי רותח עכשיו הוא חלק מהקולקציה. ההדפסים, הרקמות והדגמים עם הקריצה האתנית מרכיבים מראה בוהמייני מושלם. שמלות הגלבייה, למשל, שהפכו לפריט חובה בארון של כל פאשניסטה הן פריט קלאסי להריוניות – הן אווריריות, מחמיאות ונותנות את התחושה שלבשתן משהו נכון.

רמי לי. גיא כושי ויריב פיין, ספק 500
רמי לי/ספק 500, גיא כושי ויריב פיין

תקופת הזוהר

ידוע שבזמן הריון נשים קורנות. הקולקציה של רמי-לי תבליט את הזוהר ותקפיץ את ההופעה – וכך, בקלות, אפילו שאתן נושאות תינוק בבטן והגזרה שלכן משתנה, תסובבו אחריכן מבטים ברחוב – כי אין דבר יותר יפה וסקסי מאישה בהיריון מטופחת ומסוגננת.

ותהיו בטוחות שהקולקציה תהפוך את תשעת החודשים לתקופה הכי מסוגננת שלכן - המגמות הנכונות והפריטים הנחשקים זמינים לכן בטווח מידות רחב ובמחירים נוחים – מלתחה אופנתית וסופר נוחה שמומלץ לאמץ בחום. ואם אתן דואגות שיהיה קשה להיפרד מהבגדים אז אתן יכולות להירגע - די בטוח שתמשיכו ללבוש אותם גם אחרי הלידה, רק שאז האקססורי הלוהט יהיה תינוק בעגלה.

תוכן פרסומי בשיתוף רמי-לי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully