וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקולד, סלפי ותמונות סקסיות: העצות של כוהנת הבריאות החדשה

21.1.2016 / 9:34

זאנה ואן דג'יק בת ה-23 הפכה לאושיית אינסטגרם בזכות הגישה הקלילה שלה לחיים, לכושר גופני ולהרגלי אכילה. ויש לה גם כמה דברים להגיד על החלטות לשנה החדשה

Zanna van Dijk

זאנה ואן דג'יק הפכה בחודשים האחרונים למעין כוהנת בריאות. ללונדונית בת ה-23 יש למעלה מ-70 אלף עוקבים באינטסגרם, בעיקר בזכות עצותיה לחיים בריאים יותר. אלא שבניגוד למאמנים אישיים אחרים, תפיסת החיים של ואן דג'יק, בת לאב הולנדי, הרבה יותר קלילה.

כמה קלילה? ובכן, ואן דג'יק אוכלת שוקולד מדי יום, וממליצה לכולם לעשות כמוה: "כן, אני אוכל שוקולד מדי יום. אני לא יושבת ואוכלת חפיסה שלמה, אלא חטיף קטן, ואני אוכלת אותו מתי שאני רוצה".

כמו כן, הלונדונית בת ה-23 לא חובבת גדולה של החלטות לשנה החדשה. "אם תגידו - אני הולך להפסיק לשתות לשנה שלמה, זה לא ריאלי. לא סביר שתעמדו בזה, אז תציבו לעצמכם מטרות גדולות. תגידו - אני רוצה לרדת קילו וחצי בחודש, או, אני רוצה לאכול ארוחות בוקר בריאות יותר. במחשב שלי יש לי קובץ אקסל עם מטרות קטנות. לדוגמא, אחת המטרות שלי היא להצליח לעשות 10 עליות מתח. כרגע אני יכולה לעשות רק שש, אז אני בדרך. לרוב האנשים קל יותר לקחת צעדים קטנים, וצעדים קטנים לעתים מובילים לשינוי גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully