וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 דקות מתחת לשמיכה ועם רגל על הדלת – כך נראה סקס של הורים

11.1.2016 / 8:00

כולם אוהבים להתבדח על זה שלהורים לילדים קטנים אין חיי מין בכלל. אבל פוסט אמיץ וציורי אחד חשף שהאמת הרבה יותר עצובה – הורים כן עושים סקס, וככה הוא נראה

קונסטנס הול אמא ובלוגרית שכתבה פוסט על 'סקס הורים'. דיילי מייל, צילום מסך
עבר חודש, ואתם מתחילים להרגיש כמו שותפים לדירה? קוסטנס הול ובעלה/צילום מסך, דיילי מייל

כולם מתבדחים על כך שהורים לילדים קטנים לא עושים סקס, כי אין להם זמן / חשק / פרטיות / כוח / כל התשובות נכונות (מחק את המיותר), אבל האמת המזעזעת היא, שאפילו הם עושים סקס מדי פעם. אבל מה שמצחיק באמת, זה איך רגעי האינטימיות הנדירים האלה נראים בין בני זוג, אחרי שהבית שלהם מתמלא בפרחחים קטנים. פוסט אחד של אמא אמיצה, תיאר בפתיחות ובהומור את המציאות הלא פשוטה של הורים שמשתדלים להזכר מדי פעם שהם גם בני זוג ולא רק 'אבא' ו'אמא' – והפך לוויראלי במהירות מסחררת.

וכך כתבה קונסטנס הול, אם לארבעה ילדים שמתחזקת את הבלוג The Not So Secret Life Of Us, על רגעי ה"רומנטיקה" הנדירים שלה ושל בעלה:

"עשינו 'סקס הורים' אתמול. אתם יודעים מה זה סקס הורים, אלה 3.5 הדקות שיש לכם בין החלפת חיתולים ובישולים, כשאתם מבחינים שכל הילדים שלכם די עסוקים. ואתם פתאום מבינים שעבר חודש מאז שהזדיינתם ושזה מתחיל להרגיש כאילו אתם סתם שותפים לדירה. זה כשהדרך של בעלך לפתות אותך מסתכמת בזה שיד אחת שלו מצביעה לעבר חדר השינה והשניה לעבר הז** שלו. זה כשאתם ממקמים את המיטה כך שתוכלו להחזיק רגל אחת כנגד הדלת לאורך כל הזמן, כי יחסית לחבורה רעשנית של ילדים, שלכם יודעים להיות ממש חרישיים כשהם מתגנבים מאחורי אנשים. זה כשלא משנה כמה חם בחוץ, אתם עושים את זה תחת מעטה השמיכה, כדי שבמקרה שמישהו יצליח להתפרץ לחדר, הוא לא יתפוס את אמא ואבא עושים "יוגה" במיטה.
זו בעצם סצינה די רומנטית, שירים מתכניות ילדים מתנגנים ברקע, ואתם יודעים שזמנכם קצוב כשאתם שומעים שיצאו להפסקת פרסומות".

קונסטנס הול אמא ובלוגרית שכתבה פוסט על 'סקס הורים'. דיילי מייל, צילום מסך
"יחסית לחבורה רעשנית של ילדים, שלכם יודעים להיות ממש חרישיים כשהם מתגנבים מאחורי אנשים"/צילום מסך, דיילי מייל

גברים הם יצורים מדהימים ומרשימים, זה מעורר השראה כיצד יכול אדם בזכות נחישות לבדה, לגמור תחת נסיבות כאלה. לנו הנשים, זה לא תמיד כל כך קל. אפילו שלאורך כל הזמן הזה את חושבת לעצמך איזו אלילת סקס שאת ואיך שעכשיו אולי בעלך יפסיק להיות להיות כזה טמבל למשך יום אחד לפחות. ובכן, בעלי די התרשם, אפילו שסתם שכבתי שם תחתיו, עם שדי הנפולים, בטני הרופסת וה*** השעיר שלי והכל, הוא עדיין חושב שאני מדהימה".

הפוסט הכן והציורי, זכה ליותר משבעים אלף לייקים וקרוב ל-18 אלף שיתופים.

  • עוד באותו נושא:
  • הורות
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully