וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופתעו: מה הזמן הטוב והמהנה ביותר לקיים יחסי מין?

28.12.2015 / 10:09

מרבית האנשים מקיימים יחסי מין בבוקר או בלילה לפני השינה, פשוט כי אלה השעות שבהן הם במיטה. אבל האם חשבתם פעם מה השעה הכי מהנה לעשות סקס? הנה התשובה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בווידיאו: והנה כמות הפעמים המומלצת לקיום יחסי מין

רובנו כבר יודעים שהזמן הכי טוב לקיים בו יחסי מין הוא בבוקר - אבל כמה מכם יודעים מתי הזמן הכי מהנה לעשות בו סקס? אליסה ויטי, מומחית להורמונים ובריאות האישה טוענת כי השעה הכי טובה היא בכלל מתי שמרביתנו נמצאים בעבודה – 15:00 בצהריים.

ויטי, שהתראיינה לדיילי מייל, קוראת לשעה הזו "תענוג הצהריים". לדבריה, בשעות אלה רמות הקורטיזול שגורם לעירנות, עולות אצל נשים, ואילו אצל גברים בשעות אלה רמות האסטרוגן עולות - מה שהופך אותם לנוכחים יותר בשעת קיום יחסי המין. לטענתה מדובר בפשרה המושלמת בין שני המינים.

זוג במיטה. ShutterStock
יותר טוב מלשבת במשרד/ShutterStock
"בעשרת הימים לאחר הביוץ נשים חוות עלייה באסטרוגן ובטסטוסטרון, מה שגורם לתשוקה שלהן להרקיע שחקים"

לטענת ויטי שחיברה ספר שנקרא WomanCode, ניתן לראות כי שעות הפעילות ההורמונלית של שני המינים בכל זאת שונות. בעוד שאצל נשים שעות הצהריים הן הטובות ביותר לקיום יחסי מין, אצל גברים זה יותר מסובך. גברים למשל מייצרים טסטוסטרון בשעת השינה, מה שגורם להם לעוררות מינית בשעות הבוקר המוקדמות. שעות הצהריים המאוחרות לדבריה, גם הן שעות טובות לגברים לקיים יחסי מין, מפני שאז עולות רמות האסטרוגן. אז איפה ההיגיון אתם שואלים? השילוב בין הטסטוסטרון לאסטרוגן לדבריה, גורם לגברים להיות נוכחים רגשית יותר ומרוכזים בצרכיה של האישה. כלומר, אם היינו מדברים על יחסי מין הומוסקסואליים, הבוקר היה הזמן הטוב ביותר לזה, "גברים רוצים ויוזמים סקס בבוקר ומגיבים טוב יותר למין", הוסיפה ויטי. אולם, בשעות אחר הצהריים המאוחרות, רמת הטסטוסטרון יורדת במעט אצל הגברים ואילו רמת האסטרוגן עולה - מצב טוב יותר לקיום יחסי מין עם אישה.

כך או כך, ויטי טוענת כי הזמן הטוב ביותר לקיים יחסי מין הוא בעשרת הימים שלאחר הביוץ כאשר "נשים חוות עלייה באסטרוגן ובטסטוסטרון, מה שגורם לתשוקה שלהן להרקיע שחקים".

למרבה הצער, השעה 15:00 היא מעט בעייתית למרבית האנשים, שנמצאים בשעות האלה בעבודה. מזל שמחקרים קודמים מצאו כי גוף האדם מייצר עלייה בהורמוני מין ופרץ של אדרנלין על הבוקר, מה שגורם לבוקר להיות הזמן הטוב ביותר של היום כדי להתרבות. משך הזמן הממוצע של "משחק מקדים" הוא כפול בשעות הבוקר, וחוקרים אף מצאו כי זו השעה הטובה ביותר להרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully