וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה ש"מרדימה" את התינוק: הקליפ שעצבן את האינטרנט

28.12.2015 / 10:12

תארו לעצמכם שהייתם יכולים ללחוץ על שני כפתורים בטלפון, והתינוק המייבב שבחדר הסמוך יירדם בנעימות. סרטון אחד ניסה להדגים כיצד זה ייראה - אבל יש טוויסט שהכעיס אלפי גולשים

Useless Duck Company

נרדמתם סוף סוף אחרי יום ארוך, ולפתע - התינוק מתחיל לבכות מהחדר הסמוך. בוודאי תקומו כדי לבדוק מה שלומו, להרגיע אותו, לנסות להרדים אותו. ובכן, כעת תארו לעצמכם מה היה קורה אילו היתה אפליקציה שהיתה עושה את העבודה עבורכם?

כך, פחות או יותר, מתחיל הקטע הבא שלנו: הגולש מייק ניקולס צילם סרטון בו הוא מציג, לכאורה, את האפליקציה שהמציא - זו שאמורה להשקיט את התינוק המייבב. הכל מתחיל די נורמלי, כשלחיצה אחת על הכפתור מנגנת שיר ערש מרגיע.

הלחיצה הבאה אמורה לנענע את העריסה ברכות, על מנת שהתינוק ישוב לישון. אבל כאם מגיע הטוויסט - במקום ניענוע עדין, המיטה מתנועעת באגרסיביות רבה, ותינוק הצעצוע מוטל מצד לצד, עד שלבסוף הוא עף ממנה לגמרי.

בובת תינוק WI FI. צילום מסך
בובת תינוק WI FI/צילום מסך

משעשע? ייתכן. למעלה מ-1.2 מיליון גולשים צפו בקטע בפייסבוק, ולא כולם אהבו אותו. בין שלל התגובות הנזעמות היה גולש אחד שכתב: "פשוט תמסור את התינוק אם לא אכפת לך ממנו. יש המון אנשים שהיו מתים שיהיו להם ילדים, ולא יכולים להביא לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully