וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וינט בחיתולים: סרטון מזעזע מציג פעוט מעשן מריחואנה

6.12.2015 / 12:00

בסרטון נראה הפעוט יושב בכיסא ילדים כשלגופו רק חיתול ומחזיק ג'וינט. קול של מבוגר ברקע מורה לו לשאוף את העשן. משטרת שיקגו פתחה בחקירה

צילום מסך

בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, סרטונים ויראליים של ילדים חמודים הם עניין שבשגרה, אבל אחת לכמה זמן צץ סרטון מדאיג במיוחד שמסעיר את הרשת. זה בדיוק מה שקרה לפני כמה ימים בארה"ב, לאחר שסרטון של פעוט שנראה מעשן מריחואנה הגיע לרשתות החברתיות ולתקשורת וגרם למשטרה לפתוח בחקירה.

בסרטון נראה הילד, שעל פי ההערכות הוא בן לא יותר מארבע או חמש, יושב בכיסא ילדים כשהוא לבוש בחיתול בלבד. הילד מחזיק בידו ג'וינט וקולו של אדם מבוגר, שהוא ככל הנראה גם מי שמצלם את ההתרחשות, מורה לו: "תשאף את זה".

הסרטון התפרסם לאחר שפעיל חברתי שנחשף אליו פנה למשטרה ולתקשורת משטרת שיקגו הודיעה כי פתחה בחקירה ובניסיונות לאיתור הילד, הוריו והמעורבים האחרים בסרטון. במידה שייתפסו הם צפויים לעמוד בפני עונש מאסר בגין סיכון קטין וסביר שהילד יוצא מחזקת הוריו ויועבר לרשויות הרווחה.

פעוט מעשן מריחואנה. צילום מסך
ברקע נשמע קולו של מבוגר שמורה לפעוט "תשאף את זה"/צילום מסך

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully