וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעה: הורים קוראים לילדיהם על שם פילטרים באינסטגרם

3.12.2015 / 9:00

ברכות על הולדת הפילטר: ג'ונו, ולנסיה, לודוויג ולוקס הם רק כמה מהדוגמאות לשמות ילדים שההשראה להם מגיעה משורת הפילטרים באינסטגרם, ושזכו לפופולריות מפתיעה במהלך 2015

ShutterStock

ולנסיה, ג'ונו, לוקס ולודוויג הם פילטרים מוכרים ואהובים באפליקציית אינסטגרם, וכעת – כך מתברר – הם גם שמות פופולריים לילדים וילדות. מדי שנה מפרסם האתר בייבי סנטר את רשימת השמות הפופולריים בארצות הברית, לבנים ולבנות. ברשימה שפורסמה אתמול ומסכמת את הטרנדים הבולטים בתחום לשנת 2015, ניתן היה להבחין בעלייה מובהקת בפופולריות של שמות שההשראה להם מגיעה מעולם הטכנולוגיה ובפרט, מהאינסטגרם.

בשמות הבנים, חלה עלייה של 75 אחוזים בפופולריות של השם לוקס (lux), וגם השם לודוויג (ludwig) זכה לעלייה של 42%, ביחס לשנה שעברה. בגזרת הבנות, מובילים השמות ולנסיה (Valencia) וג'ונו (juno) – עם עלייה של 26 אחוזים ו-30 אחוזים בהתאמה, בפופולריות.

עוד פילטרים שזכו השנה לילדים שנקראו על שמם הם: אמארו (amaro), ווילואו (willow) ורייס (reyes). אם אתם מצפים לילד או ילדה ורוצים להיות מקוריים, השמות lo-fi ו- early bird עדיין פנויים.

אמא תינוק לידה. ShutterStock
הוא נראה לי יותר כמו לודוויג מאשר לוקס (אילוסטרציה: ShutterStock)/ShutterStock

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully