וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצוב: תרמו את איבריה של ביתם שמתה כשעה אחרי שנולדה

3.12.2015 / 10:00

אמה לי ובעלה דרו התבשרו במהלך ההיריון שאחד מהתאומים שלהם סובל ממחלה חשוכת מרפא. למרות שהרופאים המליצו להם להפיל, החליטו בני הזוג להמשיך עם ההיריון. לפני שבוע נולדו התאומים הופ וג'וש - כשהופ הצליחה לשרוד כ-74 בדיוק לפני שמתה

צילום מסך

אנחנו כבר רגילים לשמוע סיפורים עצובים, אבל הסיפור הזה לא ישאיר עין יבשה. תינוקת קטנה שקיבלה את השם הופ – תקווה, מתה רק 74 דקות אחרי שנולדה וכך הפכה לתורמת האיברים הצעירה ביותר בבריטניה.

אמה לי ובעלה דרו התבשרו במהלך ההיריון שאחד מהתאומים שלהם סובל ממחלה חשוכת מרפא. למרות שהרופאים המליצו להם להפיל, החליטו בני הזוג להמשיך עם ההיריון ואולי להציל כך את חייהם של אחרים.

בשבוע שעבר, קצת יותר משעה אחרי שהיא ואחיה ג'וש נולדו, הופ מתה בשלווה בזרועותיה של אמה, והוריה נתנו את הסכמתם לתרום את הכליות וחלק מהכבד שלה.

רק באפריל האחרון נולד בבריטניה תינוק בשם טדי ששרד 100 דקות ואיבריו נתרמו גם הם. ההורים של הופ סיפרו כי המקרה שלו היווה השראה עבורם. "היא עדיין חיה בתוך מישהו אחר וזה קצת עוזר עם הצער והכאב", אמרה אימה.

תורמת האברים הצעירה בעולם. צילום מסך
מתה אחרי 74 דקות. הופ הקטנה בזרועות אימו/צילום מסך

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully