וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: מה קרה לאישה שאכלה רק בננות במשך 12 יום?

2.12.2015 / 7:30

יוליה טארבת', תזונאית וקואוצ'רית במקצועה, החליטה לנסות דיאטת ניקוי רעלים המתבססת על אכילת בננות בלבד במשך קרוב לשבועיים. התוצאות? מעל ומעבר למצופה

צילום מסך

יוליה טארבת', תזונאית וקואוצ'רית המתגוררת בתאילנד החליטה לבדוק מה קורה כשנצמדים לדיאטה המבוססת על פרי אחד בלבד למשך תקופה מוגבלת. במשך 12 יום היא אכלה אך ורק בננות במסגרת מה שהיא מכנה "דיאטת אי הבננות", שתתה הרבה מים והתעמלה כרגיל.

התוצאה? יוליה דיווחה כי במהלך ימי הדיאטה היא הרגישה מצויין, נהנתה מצלילות וחדות מחשבה וממצב רוח טוב מהרגיל, עור הפנים שלה הפך רך ומבריק יותר והיא אפילו הצליחה לרוץ 22 קילומטרים במעלה הר תלול מבלי לסבול מכאבי שרירים לאחר מכן. למעשה, היא דיווחה על זמן התאוששו קצר מהרגיל. כמו כן, לדבריה היא הרגישה שגופה גמיש יותר מאי פעם.

בננה היא פרי עשיר בסיבים ובעל ערכים תזונתיים גבוהים. אם אתם מתכננים לנסות את הדיאטה הזאת בבית - שימו לב, שהבננות חייבות להיות בשלות. משום שבננות ירוקות אינן בריאות לעיכול.

יוליה טארבת' תזונאית וקואוצ'רית שעשתה דיאטת בננות. סיפור בדקה מערכת וואלה, צילום מסך
תנסו את זה בבית? יוליה והבננות/צילום מסך, סיפור בדקה מערכת וואלה

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully