וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש ומרים: "עפים ביחד על בדיקה של HIV"

30.11.2015 / 15:00

לרגל יום האיידס הבינלאומי שיחול מחר, פירסם הוועד למלחמה באיידס סרטון הומוריסטי בהשתתפות אורי גוטליב ודורון מירן במקרה להעלות את המודעות לחשיבותן של בדיקות HIV. למעלה מ-65% מהישראלים לא נבדקו מעולם

משרד הפרסום אדלר-חומסקי ו-"גרין פרודוקשנס" הפקות

מחר יציינו ברחבי העולם את יום האיידס הבינלאומי, ובוועד למלחמה באיידס החליטו השנה לעלות עם קמפיין שמנסה לעשות שימוש בזווית קלילה כדי להעלות את המודעות לנושא כבד.

מדי שנה מצויין יום האיידס הבינלאומי ב-1 בדצמבר, והשנה החליט הוועד למלחמה באיידס לנצל את ההזדמנות כדי להעלות את המודעות לחשיבותן של בדיקות HIV במניעת הדבקה. במסגרת הקמפיין צולם סרטון הומוריסטי בכיכובם של השחקנים אורי גוטליב ונתי רביץ והזמר דורון מירן. הסרטון מציג מציאות מקבילה, בה כולם רוצים לבצע בדיקת HIV, ובסופו מועבר המסר "בעולם שבו כולם היו רוצים בכיף לעשות בדיקה – לא היינו צריכים לדבר על זה. בעולם שלנו, מספיק שתבואו להיבדק פעם ב... ותשאירו את הכיף לדברים אחרים". הסרטון כולל גם שיר חדש (וקליט!) שהקליט הזמר דורון מירן במיוחד עבור הקמפיין.

ואתם - נבדקתם?

מנתוני הסקר השנתי של הוועד למלחמה באיידס עולה כי יותר מ65% מהישראלים מעולם לא עשו בדיקת HIV . לדברי ד"ר יובל לבנת, מנכ"ל הוועד למלחמה באיידס, "החשיבות שבביצוע בדיקת HIV היא גבוהה ביותר, משום שהיא מאפשרת גם למנוע הדבקות וגם להתחיל בטיפול שימנע סיבוכים רפואיים בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully