וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החופש להניק בכל מידה: נשים במידות 36-46 בקמפיין לעידוד הנקה

2.11.2015 / 8:00

נשים מניקות בכל הגדלים והמידות נענו לקריאה להצטלם לקמפיין לעידוד הנקה בפומבי, והצטלמו מניקות את תינוקותיהן בחדר כושר ובאמצע אצטדיון כדורגל. "נשים לאחר לידה צריכות להרגיש נוח בגופן, ללא לחץ מהסביבה"

דנה אגמון אמזלג ואילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קמפיין לעידוד הנקה בפומבי שצולם לאחרונה בישראל מציג לראשונה נשים מניקות במידות שונות – החל ממידה 36 ועד למידה 46. הקמפיין הוא המשך של יוזמה שהחלה בחודש אוגוסט האחרון, בשבוע המודעות הבינלאומי להנקה – אז צולמו נשים מניקות באתרים פומביים שונים במסגרת הקמפיין המקורי. אך לאחריו עלה רעיון להפוך את הצילומים לחודשיים, במסגרת קמפיין שנתי שמטרתו לנרמל הנקה בציבור.

בעקבות פרסום התמונות מהקמפיין הראשון החל דיון ברשתות החברתיות על מידותיהן של נשים לאחר הנקה", מספרת מורן מישל ממובילות הקמפיין "למען החופש להניק". "החלטנו שאנחנו רוצות לחדד את המסר שנשים לאחר לידה צריכות להרגיש נוח בגופן, לתת לעצמן את הזמן להחלמה ולחזור למצבן הטבעי, בקצב שלהן ולפי רצונן, ללא לחץ מצד הסביבה. לצערנו הרב נשים מקבלות הערות ללא הרף על מראה גופן ומימדיו, לפני אחרי ותוך כדי הריון".

כאשר נשות הקמפיין פרסמו קריאה לנשים להצטלם לקמפיין החדש הדגש שלהן היה על נשים מניקות, ולא נשים רזות. לקריאתן נענו נשים במידות 36-46. הצילומים נערכו בחדר כושר זאוס ספורט ברמת גן ובאצטדיון הכדורגל ע"ש סמי עופר בחיפה, כדי להעביר לנשים מסר על בחירה באורח חיים בריא וכן, על זכותן הבלעדית של נשים על גופן.

קרדיטים:
צילום: קרן דניאלי - סטודיול'ה צילום
איפור: היא-לי קסוטו
מצולמות: מיכל אברמוביץ' וליאנה, דנה אגמון אמזלג ואילי, מרב קליג-אמיר ואריאל, נילי קליינמן ונוגה, מיכל עדן-צפרירי וליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully