וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטחי שדה התעופה החרימו לבן 5 צעצוע ושברו לו את הלב

23.11.2015 / 8:00

לוי זילכה ואביו היו בדרכם הביתה בתום טיול מהנה בדיסנילנד, אך החיוכים התחלפו במהרה בדמעות ובבכי תמרורים, לאחר שהמאבטחים סירבו לאפשר ללוי לעלות עם הצעצוע האהוב עליו לטיסה, והכריחו אותו להשליכו לפח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ברגע שהוא הבין מה קורה,הוא פצח בבכי תמרורים". לוי זליכה בן ה-5/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטיול של לוי זילכה ואביו דייוויד לדיסנילנד – המקום הכי שמח עלי אדמות, הסתיים בדמעות ובמפח נפש עבור הילד בן ה-5 והכל בגלל שרירות לבם של מאבטחי שדה התעופה.

לוי ואביו הגיעו לשדה התעופה בפורט לודרדייל, פלורידה בתום טיול מהנה בפארק השעשועים של דיסני בכוונה לשוב לביתם בפנסילבניה, אך הם עוכבו על ידי רשויות הביטחון במקום לאחר שבשיקוף הביטחוני זוהה בתיקם חפץ הדומה בצורתו לאקדח. לאחר חיפוש בתיק נמצא שהחפץ החשוד הוא למעשה צעצוע שניתן לילד במתנה על ידי דודו, כמזכרת מהטיול. מדובר באביזר flip grip שנלווה לבובת צעצוע של באז שנות אור – דמות מסרט הילדים "צעצוע של סיפור".

"לא יכולנו לעלות למטוס, כי הם (המאבטחים) אמרו שזה נראה יותר מדי כמו רובה, ואסור להעלות רובים למטוס", אמר לוי בראיון לרשת טלוויזיה מקומית. לוי ואביו נסעו עם תיקי יד בלבד ולא שלחו כבודה בתא המטען של המטוס, כך שלא היתה להם אפשרות להעביר את הצעצוע לתיק אחר. על אף שמאבטחי שדה התעופה הבינו שמדובר בצעצוע הם עמדו על סירובם לאפשר לשניים לעלות לתא הנוסעים עם הצעצוע.

"ברגע שהוא הבין מה קורה ושהם לוקחים לו את הצעצוע ללא כוונה להחזיר לו אותו, הוא פצח בבכי תמרורים, הדמעות זלגו לו ללא שליטה", סיפר האב והוסיף כי לוי מאוד מאוד אהב את הצעצוע. "הם זרקו אותו לפח", התייפח לוי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צעצוע זהה לזה שהמאבטחים החרימו ללוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

דובר רשות הביטחון בשדות התעופה (TSA) מייק אינגלנד אישר כי הצעצוע אכן הוחרם על ידי המאבטחים, אך הדגיש כי בפני האב ובנו עמדו אפשרויות אחרות פרט להשלכת הצעצוע לפח: "כאשר נאמר לנוסעים שהם אינם יכולים להעלות פריט מסויים איתם לתא הנוסעים במטוס, ניתנו להם כמה אפשרויות, ביניהן: מסירת החפץ למישהו שאינו נוסע איתם בטיסה, השבתו למכוניתם או שליחתו בדואר ליעד אליו נוסעים, במידה ובשדה התעופה שממנו הם טסים יש סניף דואר. האפשרויות האלה הוסברו לנוסעים, אך הם בחרו שלא לממשן ולמסור את החפץ למאבטחים. החפץ הוכנס למיכל אטום יחד עם חפצים אסורים שהוחרמו בטיסה, ואלה יועברו לידי רשויות המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully