וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: חייו של מגיש טלוויזיה ניצלו על ידי צופה ערנית בתכנית

23.11.2015 / 10:30

טארק אל מוסא ורעייתו מגישים תוכנית על נדל"ן ושיפוצים בקליפורניה. אחות מוסמכת שצופה בהם באופן קבוע, שמה לב לגוש חשוד בצווארו של טארק ושלחה לעורכי התוכנית שלו מייל הקורא לו ללכת להבדק אצל הרופא, ובכך הצילה את חייו

מערכת וואלה!

גם זה קורה בטלוויזיה. חייו של מגיש הטלוויזיה ניצלו על ידי אחות מוסמכת שצפתה בתוכנית שלו והבחינה במשהו שנראה לה חשוד בצוואר שלו. האחות זיהתה גוש בצווארו של מגיש תכנית נדל"ן ושיפוצים בארה"ב, שלחה אי מייל לעורכי התוכנית וביקשה מהם שיעבירו לו את המסר.

לדברי האחות היא ידעה מיד כי מדובר על גדול סרטני שמצריך תשומת לב דחופה אבל היא פחדה שעורכי התוכנית יחשבו שהיא מעריצה מטורפת ולא ייקחו את האזהרות שלה ברצינות. למזלו של טארק אל מוסא- המגיש, הם לקחו אותה מאוד ברצינות.

האבחון של הרופא היה סרטן בבלוטת התריס שהתפשט לבלוטות הלימפה. המגיש עבר ניתוח מסובך שנמשך ארבע שעות, ואחריו טיפול אינטנסיבי של קרינה. היום, שלוש שנים לאחר מכן הוא נמצא במצב של הפוגה. והכל הודות לצופה ערנית אחת.

סיפור בדקה- ניצל בזכות צופה ערנית. מערכת וואלה!
טארק אל מוסא ורעייתו שמגישים את התוכנית ביחד/מערכת וואלה!

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully