וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה סינית אסתטית: לגרום לעור להראות צעיר, רק בצורה טבעית

יען לפלר

21.11.2015 / 9:00

אנשים רבים מוכנים לעשות הכל כדי שהעור שלהם יראה צעיר יותר, גם במחיר של התערבות כירורגית והזרקת כימיקלים. הרפואה הסינית המסורתית מציעה טיפולים טבעיים שיחזירו לעור את הברק הטבעי שלו

דיקור סיני. ShutterStock
טיפול אנטי-אייג'ינג לא פולשני/ShutterStock

הרצון לשמר את מראה העור שלנו צעיר, מוביל רבים לבצע החלטות שנראות לעיתים מעט נמהרות. כך קורה שאזמל המנתחים והשימוש בכימיקלים ובתכשירים רבים הפכו כלי זמין ונפוץ עבור רבים. הבעיה היא שטיפולים כאלה עלולים גם להשאיר נזקים רבים. כיום, ברפואה הסינית קיימים טיפולים אסתטיים עבור אלה שמחפשים טיפול אנטי-אייג'ינג לא פולשניים, ששימשו כבר לפני אלפי שנים כסוג של מתיחת פנים טבעית.

הטכניקה המודרנית של הדיקור הסיני, בה משתמשים כיום, התפתחה באחד מבתי החולים בבייג'ין. רופאים שטיפלו בחולים שסבלו משיתוקי פנים שונים, מצאו כי הדיקור הסיני בנוסף לשיפור הבריאותי, הניב תוצאות קוסמטיות שהתבטאו בגוון פנים בריא ואחיד יותר, טשטוש של קמטים, עור מתוח יותר ובעל מראה חיוני.

מה זה אקופונקטורה קוסמטית?

רפואה סינית אסתטית היא טיפול אנטי-אייג'ינג להחייאת עור הפנים, ללא צורך בניתוחים או בהזרקות של כימיקלים והיא מהווה כלי טיפולי שמשיג תוצאות במקרים של מחלות עור, נשירת שיער, הרמת עפעפיים, צמצום סנטר כפול, הפחתת נפיחות ואדמומיות מתחת לעיניים, כיווץ נקבוביות עור, טיפול ומניעה של אקנה ומחלות עור נוספות.

במהלך הטיפול מוחדרות מחטים דקיקות לאזורים שונים בפנים ומתחיל תהליך רענון וחידוש של התאים, תוך הגברת ייצור מרכיבים שונים (קולגן ואלסטין) הנחוצים לשמירת חיוניות העור.

פנים של אישה. ShutterStock
מעודד זרימה מוגברת של אנרגיה/ShutterStock

הדיקור האסתטי מעודד זרימה מוגברת של אנרגיה (צ'י, ברפואה הסינית) ,של דם וחמצן לרקמות. הטיפול מעודד מטבוליזם של תאי העור, מסייע בניקוז הרעלים ובייצור תאי עור חדשים. הטכניקה מותחת, מחזקת ומשפרת את גמישות שרירי הפנים ובכך, מאטה את תהליך ההזדקנות תוך ניצול של הפוטנציאל הטבעי של העור לחדש ולשמר את עצמו. הדיקור עצמו כמעט ואינו כרוך בכאב והוא אף בעל אפקט מרגיע ונטול סיכונים או תופעות לוואי.

מה כולל הטיפול?

הטיפולים משלבים עיסויי פנים, גואה שה, כוסות רוח מיוחדות לפנים ושקיות צמחים חמות. בנוסף, בהתאם לאבחנה האישית תינתנה המלצות תזונה ותותאם פורמולת צמחיים במידת הצורך, לצד מידע וטיפים לשמירה על אורח חיים בריא ועל האטת סימני הגיל.

מספר הטיפולים המומלץ הינו בין 10-12, בהתאם לגיל ולמצב העור של המטופל. כל טיפול בדרך כלל נמשך כשעה ורבע, על בסיס שבועי, כאשר בתום סדרת הטיפולים ניתן להמשיך בטיפול תחזוקתי אחת לחודש, שיבטיח את שמירת התוצאות. משך הזמן בין טיפול לטיפול או בין סדרות טיפולים תלוי במצב עור הפנים ובתגובת העור לדיקור. הטיפולים השוטפים מסייעים לגוף להזרים דם וצ'י לפנים, באופן העוזר לעור להילחם בסימני הזמן.

למרות שמדובר על טיפול טבעי, ללא עירוב של כימיקלים הוא אינו מתאים לכולם. אנשים הסובלים מבעיות לב או משתמשים בקוצב לב, בעלי לחץ דם גבוה, סוכרתיים, נשים בהיריון, מעשנים כבדים, אנשים הסובלים מאי קרישת דם וגם אלה שסובלים ממיגרנות כרוניות לא יכולים לעשות את הטיפולים.
התוצאות מטיפול בדיקור קוסמטי מושפעות מגיל המטופל ומהאופן בו משפיעות המחטים (השפעה שונה מאדם לאדם). כמו כן, הרגלי תזונה, מצב בריאותי כללי ומצב מנטאלי הינם בעלי השפעה רבה על התוצאות הניכרות בעור הפנים. בניגוד לניתוח או בוטוקוס, טיפולי דיקור אסתטי אינם מניבים מהפך מיידי בהכרח, אך התמדה בטיפול מביאה לתוצאות בולטות לעין המחזיקות לאורך זמן.


יען לפלר היא מטפלת מוסמכת ברפואה סינית ומתמחה ברפואה סינית אסתטית בחברת 'ברא צמחים'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully