וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם היפות שלי בפתיחה מלאה: סלפי של בעל בחדר לידה הפך לוויראלי

13.11.2015 / 7:35

גיל סולנו בסה"כ רצה לתעד בצורה משעשעת את הרגעים המרגשים של לידת בתו הבכורה. הוא שיתף סלפי של עצמו בפרצוף דבילי כשברקע אישתו המתאמצת ללדת והצית את הרשת. מזל שלאישתו יש חוש הומור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש!/מערכת וואלה!, צילום מסך

לידה היא תמיד אירוע מרגש, על אחת כמה וכמה כשמדובר בילד ראשון. ההורים הנרגשים תמיד ממהרים לתעד את הרגעים הראשונים והחד פעמיים של ילדם בעולם, אבל אבא אחד לקח את זה צעד אחד קדימה – ואולי רחוק מדי.

גיל סולנו היה לצד אישתו שרה בחדר הלידה בזמן שהיא ילדה את בתם הבכורה. מתישהו בין הלחיצות והנשימות, הוא החליט לתעד את הרגע בצורה מקורית – וצילם סלפי משועשע של עצמו, כאשר ברקע אישתו כורעת ללדת ועל פניה הבעה שניתן לתאר כשילוב של סבל ומאמץ.

סולנו העלה את הסלפי לאתר Reddit עם הכיתוב: "אישתי רצתה שיהיה תיעוד של ההבעה על פנינו ברגע שהתינוקת שלנו באה לעולם. אז צילמתי את הסלפי הזה!" התגובות לא איחרו לבוא – אלפי גולשים הגיבו לתמונה, שיתפו אותה והיא הפכה לויראלית.

"אישתך הולכת להרוג אותך!"

בתחילה התגובות היו די צפויות והגולשים בירכו אותו ואת אישתו, אבל די מהר כמה גולשים, ובעיקר גולשות, עלו על הפוטנציאל הבעייתי של התמונה "אישתך הולכת להרוג אותך!" כתבה לו אחת הגולשות, ואילו גולש אחר המליץ: "לו אני במקומך, הייתי בורח לאי בודד. אבל גם שם היא תמצא אותך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמי שמתחתנת עם גבר כזה צריכה שיהיה לה חוש הומור בעצמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולם, מה שהגולשים לא לקחו בחשבון זו העובדה שמי שמתחתנת עם גבר כזה צריכה שיהיה לה חוש הומור בעצמה. שרה דווקא לא כעסה על התמונה, להיפך – היא חשבה שהיא מצחיקה. "היא לא שמה לב שצילמתי אותה, אבל אחרי כמה דקות הראיתי לה אותה בין הצירים והלחיצות והיא נקרעה מצחוק", סיפר סולנו והוסיף: "הבת שלנו הגיחה לעולם כמה דקות אחרי שצילמתי את הסלפי".

כמה שעות לאחר שהלידה הסתיימה ישבו בני הזוג בעודם חובקים את התינוקת הקטנה והטריה – שלה קראו אווה, וקראו את התגובות של הגולשים לפוסט.

  • עוד באותו נושא:
  • סלפי
  • לידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully