וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: "כל הנשים הן לסביות או דו-מיניות"

9.11.2015 / 13:00

חוקרים בבריטניה הציגו לנשים תמונות עירום של נשים וגברים וגילו שכל הנשים שהגדירו את עצמן הטרו-סקסואליות חוו גירוי מיני עז מתמונות של שני המינים. לסביות, לעומתן, הפגינו העדפה ברורה לעירום נשי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כשזה מגיע למה שמדליק אותן – נשים הן בי-סקסואליות או לסביות". מתוך "כתום זה השחור החדש"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נשים הן או לסביות או דו-מיניות – אך לעולם לא סטרייטיות", כך טוען מחקר חדש. המחקר, שנערך באוניברסיטת אסקס בבריטניה, שאל נשים אודות הנטייה המינית שלהן ולאחר מכן בדק את תגובותיהן בזמן שהוקרנו להן סרטוני וידאו שכללו עירום נשי וגברי.

345 נשים השתתפו במחקר. הן נשאלו על ידי החוקרים האם הן נמשכות לנשים או לגברים ולאחר מכן החוקרים ביקשו מהן לצפות בסרטונים שהציגו גברים ונשים בעירום, בזמן שהם עוקבים אחר תגובותיהן הפיזיות, כמו למשל התרחבות אישונים, לחץ דם וכדומה.

החוקרים מצאו שכל הנשים שהגדירו את עצמן כהטרו-סקסואליות הציגו סימנים עזים לגירוי מיני הן בתגובה לתמונות של נשים עירומות והן בתגובה לתמונות עירום של גברים. "על אף שרוב הנשים הציגו את עצמן כסטרייטיות, המחקר שלנו מבהיר בצורה חד משמעית שכשזה מגיע למה שמדליק אותן – נשים הן בי-סקסואליות או לסביות, אך לעולם לא סטרייטיות", אמר ד"ר גרולף רייגר, מהמחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטת אסקס, שעמד בראש המחקר.

אשה עירומה. ShutterStock
לסביות, הפגינו העדפה ברורה– עם תגובות חזקות מאוד לעירום נשי/ShutterStock

לעומת זאת, נשים שהצהירו שהן לסביות, הפגינו העדפה ברורה– עם תגובות חזקות מאוד לעירום נשי וכמעט ללא תגובה לתמונות הגברים העירומים. לדברי החוקרים, תגובתן של לסביות למחקר מזכירה גברים – שגם הם נוטים להציג העדפה ברורה לתמונות עירום של המין שאליו הם הצהירו שהם נמשכים.

מסקנה נוספת שעולה מהמחקר היא כי אין בהכרח קורלציה בין הופעה חיצונית גברית ותגובה 'גברית' לעירום. ד"ר רייגר סיפר כי בין הלסביות שהשתתפו במחקרו היו גם כאלה בעלות הופעה חיצונית ולבוש בסממנים גבריים, אך לא ניתן היה למצוא יחס של התאמה בין הופעה זו ובין התגובה לסרטונים. "חלק מהלסביות הפגינו תגובה יותר 'גברית' מאחרות לסרטונים, אך לא ניתן לקבוע כי היו אלה דווקא מי שהיו גם בעלות חזות גברית", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully