וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: לא שתה מים כבר יותר מ-3 שנים

4.11.2015 / 15:00

פיטר פילאק הגיע למסקנה ששתיית מים היא התמכרות, שרק מוסיפה מטרדים– כמו ביקור בשירותים או הזעה – לחייו. אז הוא החליט להגמל. הוא מתקיים על פירות וירקות טריים בלבד, ולא שתה מים מאז מאי 2012

יו טיוב

האם אפשר לשרוד בלי לשתות אפילו טיפת מים? כולנו מכירים את ההנחיה לשתות לפחות שמונה כוסות מים מדי יום, ואת האמירות על כך שמים הם נוזל החיים, אבל צעיר אחד החליט לקרוא תיגר על התפיסות הללו.

פיטר פילאק בן ה-26 מסיאטל, הגיע למסקנה ששתיית מים, או כל נוזל אחר, מיותרת לגוף ולכן הפסיק לשתות כליל. לטענתו, שתיית מים היא הרגל ממכר שתוצאותיו – ביקורים תכופים בשירותים והזעה – הן מטרד. לכן, הוא מספר, הפעם האחרונה שבה באו מים לפיו היתה בחמישה במאי 2012.

פילאק הוא טבעונאי - טבעוני שאוכל רק אוכל שלא עבר בישול או עיבוד, והוא מתקיים מתפריט סגפני למדי המבוסס על ירקות ופירות בלבד. הוא כל כך מאמין בתורת התזונה היצירתית שלו, עד שהחליט לצרף אליו גם כלבת המחמד שלו סאצ'י.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשתה משהו. פיטר פילאק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully